Sneglen Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Tester du bare spill før innkjøp av nye spill.Eller skriver du anmeldelser av spill. I så fall må du jo ha en edruelig spillmaskin. Er ikke vits å teste spill på en maskin som ingen kan matche spec`s a på.. Du vil jo kunne spille allt, men folk med litt eldre og standar maskiner kan jo bare glemme å få like bra spillopplevelse som deg! Vel, et spill er ikke ment å nytes på mindre enn full kvalitet fra produsentens side, og det ville vært litt på trynet å skrevet en anmeldelse hvor man dessverre må beklage og si at man ikke vet hvordan det er å spille på høye innstillinger. "Vi har selv lest at spillet ser ganske bra ut med full water details og extreme texture quality, men vi har ikke PCer hvor dette er spillbart." Når det gjelder hele tråden, en spillanmelder skriver vel bedre enn dette, og holder seg mer seriøs? Eller? Lenke til kommentar
Vapo Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Mye tyder jo på at han ikke er det. Det snakkes jo om 2xOpteron cpu`r her, hvem er det som spiller med det da? Hvis ikke penger er ett problem så kjøp en fra Alienware da!!! Alienware Endret 31. mai 2005 av Vapo Lenke til kommentar
z00l Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Mye tyder jo på at han ikke er det.Det snakkes jo om 2xOpteron cpu`r her, hvem er det som spiller med det da? Hvis ikke penger er ett problem så kjøp en fra Alienware da!!! Alienware Alienware har noen skikkelig råe PC'er Lenke til kommentar
fudun Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Dåvøy som ansetter for spilltesting nå, eller? Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 jeg veit ikke mye om hardwere, men mye om spill(heller ikke mye om rettskriving) mvh jens Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Legg ut bilder av monsteret da, vil ha noe å mastrubere til. Ikke no problem! jeg sitter med en gammel HP med 733mhz p3, TNT2 Pro, 384mb SDram og 20gb harddisk.. og jeg kan love deg, at du vil ikke trenge lange tiden Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Når det gjelder hele tråden, en spillanmelder skriver vel bedre enn dette, og holder seg mer seriøs? Eller? Var vel dette mange av oss andre også reagerte på ... Lenke til kommentar
Innos Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) jeg veit ikke mye om hardwere, men mye om spill(heller ikke mye om rettskriving)mvh jens Må man ikke ha sånn passe bra karakterer/utdanning for å bli spillanmelder? Og det bilde, var det for å være morsom, eller er det deg og kolegene dine? Er vel litt i eldste laget for å teste spill? Endret 31. mai 2005 av Innos Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg får også bare 'access denied' Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 jaja, dere gikk nesten på det da! wohooo Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 stenges og morrokaren får seg ein liten warn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg