Solefald Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...F0-36AD220235EC endre litt på denne så får du en mer enn bra nok pc ville heller gått for: hos netshop.no DFI Lanparty NF4 SLI-D hovedkort Spesifikasjoner RAM DDR: 4 Brikkesett: nForce4 SLI Dual CPU: Nei Integrert lydkort: Ja Integrert nettverkskort: Ja Integrert SCSI: Nei Integrert skjermkort: Nei PCI: 2 RAID: Ja Sokkel: Socket 939 PCI Express x1: 1 PCI Express x16: 2 Formfaktor: ATX PCI Express x4 : 1 Pris: kr 1 595,00(Herav mva. kr 319,00) OCZ 1024MB EL DDR Dual Channel Platinum DFI nF4 Special Disse brikkene er 100% hånd testet for å garantere at de støtter de meget høye spesifikasjonene. Det er også garantert at settet har 2 identiske brikker som gir absolutt optimal ytelse på DFI nF4 kort. Spesifikasjoner Type: DDR Kapasitet: 1024 MB Effektiv frekvens: 625 MHz Båndbredde: PC5000 Spenning: 2.85 volt Timings CAS: 3 tRCD: 4 tRP: 4 tRAS: 10 Annet Kjøleribbe: Ja Livstidsgaranti: Ja Dobbelpakning: Ja Pris: kr 2 750,00(Herav mva. kr 550,00) Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 syke.. syke.. syke mann! beklager offtopic. Men, 2 vapochill, og i tillegg vannkjøling til skjermkort. Er det plass til så mye inni et kabinett?! Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) men de hadde ikke Tyan Thunder K8WE på komplett. Men resten skal jeg fikse på. Blir det såå bra pc a? Sjefen har jo en til over 250 tusen mvh jens Ps: ser ut som marius hadde samme problem som meg. Du må først trykke på den linke marius, så kopiere adressa! Endret 30. mai 2005 av jensemil Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 med det du kjøper har du nesten en pyko hjemme server! ville ikke hat kjøpt meg en pc'e får så mye penger! ville gått for MAC da Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 men de hadde ikke Tyan Thunder K8WE på komplett.Men resten skal jeg fikse på. Blir det såå bra pc a? Sjefen har jo en til over 250 tusen mvh jens Ps: ser ut som marius hadde samme problem som meg. Du må først trykke på den linke marius, så kopiere adressa! nextron.no har det vel antar eg.. visst du skal ha ekstremt syk pc, så kan du kjøpe dual core opteron cpuer.. og bruke 2x1GB brikker til kver cpu. og kva pokker skal du med vapochill? skal du klokke? kjøp heller eit skikkelig vannkjølingssett..med ekstra CPU blokk, og ekstra stooor radiator.. Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 jaja, mac er fett. Men så har de jo 1,18% av spillene på markedet. Da må man ha en bra spille pc Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 jaja, mac er fett. Men så har de jo 1,18% av spillene på markedet. Da må man ha en bra spille pc stortsett alle nye spill blir laget til MAC.. man må bare vite hvor man skall finne en forhandler! MAC G5 med alt det beste nesten Lenke til kommentar
srbz Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 søren ass Hvis ikke denne funker! http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...CA-DF82F9BC86AC Like that access denied her og.... vil også se lol pc... Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 stortsett alle nye spill blir laget til MAC.. man må bare vite hvor man skall finne en forhandler! DET var nå litt å ta i da Men, Blizzard gir sine spill for Mac også, og det er jo godt nok for mange (nesten godt nok for meg også). Lenke til kommentar
gc_beast Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hm... Jeg tror det var min konto du var inne på der:P -Simon Jensen Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Får bare access denied på linkene... Lenke til kommentar
krisealv Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Latterlig, Du vil i UANSETT hvilket spill ALDRI ende opp med å bruke meir enn 1 enkel minnebrikke i den størrelseorden. Skal pcen kjøre alle tenkelige spill, eller alle tenkelige spill SAMTIDIG? Ram har ingenting med hastigheita å gjere, skal du tilfeldigvis bygge en webserver for eit rimlig stort nettsted, eller ei maskin for tallknusing på høgt nivå DÅ kan du investere slike summar i minnebrikkar. Gir arbeidsgivaren bort pengar? likar ikkje arbeidsgivaren din å ha kroner som brenner hull i lommeboka? Så kan han sende dei til meg, eg skal garantere deg at dei blir brukt meir fornuftig! Korleis kan du ha dette som arbeid om du ikkje kan noko om datamaskiner? Visste du at relatift skrivast relatiVt? Om du likar å late som om du er noko, kan du ikkje berre seie "kva pc skulle eg ha hatt om eg VAR ein spilltestar, og arbeidsgivaren min betalte alt. Kvifor betale 5 gangar så mykje for ein over-spesifisert pc, når det er rimligare å lage ein godt spesifisert ein og deretter kjøpe ein ny pc når den byrjar å bli for svak. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Tror faktisk en rimeligere PC hadde vært mye raskere. Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Pufff. må gå. i be back Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Ehm..? Den siste linken du la ut, for jeg fortsatt "accses denied" wtf er det?! BTW. Hvem jobber du for?? Bill Gates? Lenke til kommentar
Lanes Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 haha! dette har jeg ikke mye tro på (!) Ser fram til å se bilder av denne overkill monstermaskinen du skal få deg - for du vil vel kunne ta bilder av den når den kommer?? Hadde jeg vært arbeidsgiveren din (Skybert var det ikke?) ville jeg heller ha invistert i et rettskrivningskurs til deg=) Lenke til kommentar
EmiL_S Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg og vil se supercomputeren, så jeg har den klar når jeg blir millionær... Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Man kan tro hva man vill! Jeg skal snart bestille min Pc, uansett. Mvh Jens Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Legg ut bilder av monsteret da, vil ha noe å mastrubere til. Lenke til kommentar
Vapo Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Tester du bare spill før innkjøp av nye spill. Eller skriver du anmeldelser av spill. I så fall må du jo ha en edruelig spillmaskin. Er ikke vits å teste spill på en maskin som ingen kan matche spec`s a på.. Du vil jo kunne spille allt, men folk med litt eldre og standar maskiner kan jo bare glemme å få like bra spillopplevelse som deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg