Gå til innhold

Trenger respons på relativt dyr spille pc!

Anbefalte innlegg

http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...F0-36AD220235EC

endre litt på denne så får du en mer enn bra nok pc

ville heller gått for:

hos netshop.no

DFI Lanparty NF4 SLI-D hovedkort

Spesifikasjoner

RAM DDR: 4

Brikkesett: nForce4 SLI

Dual CPU: Nei

Integrert lydkort: Ja

Integrert nettverkskort: Ja

Integrert SCSI: Nei

Integrert skjermkort: Nei

PCI: 2

RAID: Ja

Sokkel: Socket 939

PCI Express x1: 1

PCI Express x16: 2

Formfaktor: ATX

PCI Express x4 : 1

Pris: kr 1 595,00(Herav mva. kr 319,00)

OCZ 1024MB EL DDR Dual Channel Platinum

DFI nF4 Special

Disse brikkene er 100% hånd testet for å garantere at de støtter de meget høye spesifikasjonene. Det er også garantert at settet har 2 identiske brikker som gir absolutt optimal ytelse på DFI nF4 kort.

Spesifikasjoner

Type: DDR

Kapasitet: 1024 MB

Effektiv frekvens: 625 MHz

Båndbredde: PC5000

Spenning: 2.85 volt

Timings

CAS: 3

tRCD: 4

tRP: 4

tRAS: 10

Annet

Kjøleribbe: Ja

Livstidsgaranti: Ja

Dobbelpakning: Ja

Pris: kr 2 750,00(Herav mva. kr 550,00)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men de hadde ikke Tyan Thunder K8WE på komplett.

Men resten skal jeg fikse på. Blir det såå bra pc a? :no:

Sjefen har jo en til over 250 tusen

mvh jens

Ps: ser ut som marius hadde samme problem som meg. Du må først trykke på den linke marius, så kopiere adressa!

Endret av jensemil
Lenke til kommentar
men de hadde ikke Tyan Thunder K8WE på komplett.

Men resten skal jeg fikse på. Blir det såå bra pc a? :no:

Sjefen har jo en til over 250 tusen

mvh jens

Ps: ser ut som marius hadde samme problem som meg. Du må først trykke på den linke marius, så kopiere adressa!

nextron.no har det vel antar eg..

visst du skal ha ekstremt syk pc, så kan du kjøpe dual core opteron cpuer..

og bruke 2x1GB brikker til kver cpu. og kva pokker skal du med vapochill? skal du klokke? kjøp heller eit skikkelig vannkjølingssett..med ekstra CPU blokk, og ekstra stooor radiator..

Lenke til kommentar

Latterlig, Du vil i UANSETT hvilket spill ALDRI ende opp med å bruke meir enn 1 enkel minnebrikke i den størrelseorden. Skal pcen kjøre alle tenkelige spill, eller alle tenkelige spill SAMTIDIG?

Ram har ingenting med hastigheita å gjere, skal du tilfeldigvis bygge en webserver for eit rimlig stort nettsted, eller ei maskin for tallknusing på høgt nivå DÅ kan du investere slike summar i minnebrikkar.

Gir arbeidsgivaren bort pengar? likar ikkje arbeidsgivaren din å ha kroner som brenner hull i lommeboka? Så kan han sende dei til meg, eg skal garantere deg at dei blir brukt meir fornuftig!

Korleis kan du ha dette som arbeid om du ikkje kan noko om datamaskiner? Visste du at relatift skrivast relatiVt?

Om du likar å late som om du er noko, kan du ikkje berre seie "kva pc skulle eg ha hatt om eg VAR ein spilltestar, og arbeidsgivaren min betalte alt.

Kvifor betale 5 gangar så mykje for ein over-spesifisert pc, når det er rimligare å lage ein godt spesifisert ein og deretter kjøpe ein ny pc når den byrjar å bli for svak.

Lenke til kommentar

haha! dette har jeg ikke mye tro på (!)

Ser fram til å se bilder av denne overkill monstermaskinen du skal få deg - for du vil vel kunne ta bilder av den når den kommer??

Hadde jeg vært arbeidsgiveren din (Skybert var det ikke?) ville jeg heller ha invistert i et rettskrivningskurs til deg=)

Lenke til kommentar

Tester du bare spill før innkjøp av nye spill.

Eller skriver du anmeldelser av spill.

I så fall må du jo ha en edruelig spillmaskin. Er ikke vits å teste spill på en

maskin som ingen kan matche spec`s a på..

Du vil jo kunne spille allt, men folk med litt eldre og standar maskiner kan jo bare glemme å få like bra spillopplevelse som deg!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...