ezkild Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Har lest det jeg har kommet over av artikler og tester, og har i utgangspunktet bestemt meg for et Canon a520. Men har også lest noe om mer bildestøy osv på 520 i forhold til 510, så hvilket burde jeg velge? Fant denne testen (over 4 sider) hvor det ser ut som bildene tatt med a510 ser litt bedre ut. Er det små instillinger det er snakk om eller burde jeg gå for et a510 i steden for a520? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Kameraerne er fuldstændig ens på nær opløsning (3 vs. 4 MP). En højere opløsning på samme billedbrikke kan medføre lidt mer støj i billedet, men er i dette tilfælde ikke noget der betyder det helt store efter min mening. Men hvis 3 MP er nok for dig kan du jo lige så godt spare lidt penge og købe A510. Se i øvrigt test af begge kameraer på www.dcresource.com, hvor testen også behandler forskelle i billedkvalitet. Lenke til kommentar
ezkild Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Blir a510 på meg. Vurderte Hp 945 og Fujifilm S5500 også, men greiere med et mindre kamera som 510. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå