cec Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Viewpia 32" LCD TV (HD Ready) http://www.elprice.no/modules/module_131/t...rMenuArr=&mid=# Denne skjermen virker dugenes til denne prisen, og jeg er nesten klar til å dra kortet. Men først må jeg jo høre med andre, vet dere noe om denne skjermen? Kontrasten som får meg til å kanskje velge denne... Specs: # Leveres inkl. HDMI kabel: SE HER! # High Definition - HD TV forberedt # Widescreen (16:9 format) # Tekst-tv (1000s minne) # Oppløsning: 1366x768 OVERSIKT # Lysstyrke: 600 cd/m2 # Kontrast: 1200:1 # Responstid: 8 ms. (lav responstid gir best bilde) # Synsvinkel: H178/V178 # Tilkoblinger: 2xSCART, S-Video, DVI(HDCP) # Øvrige tilkob: D-Sub/PC Audio in, Comp. DVD, RS-232C # Bilde i Bilde # 3D kamfilter # 2 x 10 Watt stereo høyttalere (innebygget) # Engelsk bruksanvisning og skandinavisk menu # Inkludert tilbehør: Bordsokkel,Strømkabel,HDMI kabel # NB: kommer med engelsk bruksanvisning og nordisk menu Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Det der ser ut til å være for godt til å være sant. Jeg vet ikke så mye om Elprice sin nettbutikk, men hvis det er sant det de skriver så er det et konge kjøp. Lenke til kommentar
cec Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 jeg har bestillt, så får håpe det ikke blir angrerett, skal visst være nye lg/phillips paneler eller.no. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Kan du legge ut dine erfaringer gjærne med bilder også hvis du gidder når du mottar den nye TV`en din. Lenke til kommentar
cec Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Hei, her har du bilder og en rask test : http://www.hardlydesign.com/jupp/tv.htm natta! Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Har nettopp lest testen selv. Har jækla lyst på 37 tommers versjonen. Får den til 15000 på deal men har ikke råd nå. Lurer på hva den muligens kan koste over sommeren Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Dette ser bra ut, fin test forresten. Nå er det bare et spørsmål om penger for meg her. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 noen som har sett på muligheten og modde vekk høytalerne ?? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 noen som har sett på muligheten og modde vekk høytalerne ?? Hent en sag Neida hvorfor skal du fjerne vekk høytalere da? Står de i veien eller noe? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 noen som har sett på muligheten og modde vekk høytalerne ?? Hent en sag Neida hvorfor skal du fjerne vekk høytalere da? Står de i veien eller noe? trenger di ikke (btw har ikke kjøpt tven ,men vurderer) + at di er stygge Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) ubs dobbel Endret 16. juni 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 hmm. tenkte jeg skulle vente litt før jeg kjøpte tv. men kanskje dette er riktig valg? Lenke til kommentar
slemslem Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Nå har jeg nettopp sett mitt første LED-LCD-tv, og jeg hadde aldri kjøpt LCD i dag. Henger en på Lefdal i Stavanger nå som ser helt rå ut, LG 32". Den koster rett under 20 nå, men om en måned eller to når de fleste kommer med slike tv'er blir det nok andre priser å se. Kvaliteten på denne var helt rå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå