Gå til innhold

Oppladning av bærbar pc i bil/båt

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurte på om det var like så greit og bare kjøpe meg en powerinverter ( 12v til 230v)

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=119600&cks=PRL

også bare bruke orginal laderen, isteden for og kjøpe en vanlig bil/båt lader som koster mye mer.. Noen som vet om det funker fett? Burde jo gjøre det , eller?

Også burde jeg ha 150w eller 300w isåfall om det funker fett?

Mvh Lefsus!

På forhånd takk for hjelpen!;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det vil funkere fett ja... men du var dessverre 1 dag for sen :no: Komplett hadde nemlig tilbud på den 300W til 295,-.... Jeg også forresten :mad:

Sitter å lurer på å kjøpe meg en slik selv, eller om jeg bare skal kjøpe en universell lader for bærbare til bil.

Lenke til kommentar
Sitter å lurer på å kjøpe meg en slik selv, eller om jeg bare skal kjøpe en universell lader for bærbare til bil.

Sats på inverteren. Da har du flere muligheter enn med en lader for bærbare. Da slipper du å kjøpe billader til mobilen også, og kan bruke diverse 230v utstyr som ikke er veldig strømkrevende i bilen.

Det er faktisk mange håndtverkere som har en slik i arbeidsbilen for lading av diverse batteridrevne verktøy. Kjenner en som har en stoor en som han kjører en liten vinkelsliper på...kan riktignok bruke slikt kun i korte økter, men det løser problemet for ham uten bensindrevet aggregat.

Lenke til kommentar

Sats på inverteren. Da har du flere muligheter enn med en lader for bærbare. Da slipper du å kjøpe billader til mobilen også, og kan bruke diverse 230v utstyr som ikke er veldig strømkrevende i bilen.

Det er faktisk mange håndtverkere som har en slik i arbeidsbilen for lading av diverse batteridrevne verktøy. Kjenner en som har en stoor en som han kjører en liten vinkelsliper på...kan riktignok bruke slikt kun i korte økter, men det løser problemet for ham uten bensindrevet aggregat.

Enig med det er et bra kjøp.Slike bruker jeg mye på jobb om bor i

båt der det er kun 12v

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...