Peppep Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Jeg sliter litt med kræsj i Morrowind(crash to desktop). Og det skjer tilsynelatende tilfeldig. Skjønner ikke hva det er som foråsaker det... Det er heller ikke jevnt - noen ganger kan det komme to på rad, og noen ganger to timer i mellom. (Etterpå går det fint an å starte det igjen å gå forbi samme punkt og gjøre samme tingene fra siste save). Har også problemer med Launcheren. Kommer nesten aldri inn på Data Files. Som oftest begynner maskinen bare å jobbe kraftig og så forsvinner launcheren(Data Files-vinduet kommer ikke opp en gang). Har spurt flere om dette på morrowind-kanaler, men ingen kjente til problemet..*sukk* Oppsettet mitt: WinXP Pro (Norsk) - Trenger ikke kommentere det, judge! AMD Duron 1.2Ghz prosesssor. 256 mb RAM Matrox Millennium G400 Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Jeg har også ctd problemet. Jeg bruker win2k og har aldri i livet opplevd dette problemet med dette os. Pluteselig skjedde det som lyn fra klar himmel. Alle spilla mine virker uten ctd. Bortsett i fra Morrowind? Mystisk... Har det noe med min GeForce 2MX å gjøre??? [ Denne Melding var redigert av: opplysningen1881 på 2002-07-17 21:57 ] Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 17. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2002 Hmm...Har en pc til med GF2, men har nesten ikke spilt på den. Har ikke merket kræsj i det hele tatt på den. Kanskje det er fordi jeg har loadet en del mods? Hmm.. Det virker litt rart siden jeg ikke får error da. Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Har akkurat det samme problemet, har et GF2GTS. Et tips er å skru ned hardware acceleration på lydkortet. Står nevnt i readme.txt som blir lagt inn sammen med spillet. Har ikke testet dette selv men.. Står også et par andre ting du kan prøve for å få det til å virke. Har ikke prøvd noe av det men isteden lært meg å quicksave ofte Lenke til kommentar
scudflip Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Jeg hadde problemer med desktop crash også, men så kjøpte jeg mer ram og siden da har det ikke crashet igjen. Jeg hadde 128 som er minimum req på ME. Jeg så du hadde 256 og det er minimum req på XP, så kanskje du trenger en brikke til. Lenke til kommentar
TRH#7 Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 [redigert bort] [ endret av TRH#7 den 2002-08-12 03:05 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå