Zuul Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Er litt usikker hvor jeg skal poste dette inlegget, så jeg plasserer det her. Bare flytt det hvis det blir nødvendig Over til saken: Jeg skal skaffe meg en konsoll kabel. Kabelen skal blant annet brukes til å kople PC'en til et Zyxel Prestige 650R-13 ADSL modem. Jeg har googlet og sett rundt på diverse webshopper, men finner ikke en slik kabel. Jeg har derimot funnet bilder av en sånn kabel jeg er ute etter: Har noen peiling på hvor jeg kan få skaffet et sånn kabel her i Norge? En webshop hadde vært utmerket Finner ikke noe skjønner dere.. Hilsen Zuul Edit: Bildene er borte.. Endret 3. juni 2005 av Zuul Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Litt misvisende det bildet du har til høyre, det viser en VGA plugg. Du skal ha en seriell kabel, med DB-9. Tror det er en spesialkabel, med PS/2 og DB-9 kontakt. Du kan sjekke Leteng, de har mye rart. http://www.letsshop.no/ Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 OK, takk for tipset Sorry for misvisende bilde. Søkte bare på console cable og fikk opp det bildet. Tenkte ikke over det når jeg la det ut skjønner du Hilsen Zuul Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Til mitt ADSL-modem er konsollkabelen en helt vanlig 9-pin til 9-pin DSUB-kabel. (Seriell skjøtekabel) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå