TSP Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Nei, nei, nei hvordan skal dette gå da . DesertGlow er en av mine mange favoritter (det er forresten veldig mange, så om det er så veldig betydningsfullt kan vi ta en annen gang ) Neida, du har gjort en flott jobb, du er en likandes person (som mange her er) og du kan jobben din. @ Ueland: Hvis du slutter, vil jeg ikke snakke med deg mer! (Kanskje du forresten er glad for det ) @ DesertGlow: Lykke til videre! TSP Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Lykke til med den nye jobben, og håper vi fortsatt for sett mer av deg. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Lykke til i ny jobb, Magnus! Vil du fortsatt skrive artikler for HW? Lenke til kommentar
paroa Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Medlemsgruppe: Moderator Det står fortsatt at han er moderator da... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Medlemsgruppe: Moderator Det står fortsatt at han er moderator da... les første tråden ein gong til: Jeg trekker meg nå som både forumstyre-medlem og administrator på forumet. han sier ikkje noko om at han skal slutte som moderator, bare at han trekker seg frå styret og som admin. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Vil ønske DesertGlow lykke til med ny jobb! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 DessertGlow, Takk for innsaten din. Du har gjort deg bemerket med din flotte holdning og du har gjort en desidert glimrende jobb, det står respekt av deg. Lykke til videre Magnus. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 DesertGolw har utmerket seg som en person med evne til å se en sak fra litt mer enn en side. Blir helt klart et stort tap for HW. Lykke til videre, DeserGlow! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 På data siden til nettavisen gjør han en strålende jobb. Jeg følger med på hans artikler der. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 På data siden til nettavisen gjør han en strålende jobb. Jeg følger med på hans artikler der. Enig med deg! Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Takk for mange interessante diskusjoner samt mange gode tester opp igjennom årene og lykke til videre i TV2 Nettavisen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå