Mørbradbiff Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Hei, jeg trenger litt tilbakemeldinger til den nye internettsiden min. Dette skal være en plass hvor man kan lese og lære om elektro, elektronikk, sinalanlegg, tele osv. Samt finne guider etc... Siden er både for fagfolk og vanlige folk.... Ville blitt glad for litt kretikk og tips på hva som er bra og dårlig.... Jeg er ikke 100% ferdig... www.elsiden.com EDIT: Noen skriveleifer som jeg måtte kvitte meg med. Endret 30. mai 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Greit design forsåvidt. Kanskje litt standard gradienter og effekter, men det var en pen side. Flott for en portal som trenger et enkelt og greit design. Fine farger og effekter. Er ikke sikker på om det er noe negativt, bortsett fra at man av effektene var veldig uorginale. Men men Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Synes siden var helt grei. Men det er noen ting som bør forbedres: * Den var litt rotete, menyene var ikke helt lette å lese siden teksten der er midtstilt og er ikke så god typografisk. * Sidens typografi var ikke veldig god. Den fete skriften i midten passer ikke veldig godt inn. Men "Siste Nyheter/Populært"-boksene var ganske fine. Ellers, fin side til å være en portal Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) fUzZy^: Buggen til høyre er ikke en bugg, det stammer fra at boksen fra itavisen er så brei... Gimper: Jeg bruker mambo, og har ikke laget template selv. Og jeg er ikke sikker på hvordan jeg kan redigere menyen. (ville blitt glad hvis noen kunne fortelle meg hvordan jeg kan sette teksten til venstre) Endret 31. mai 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) fUzZy^: Buggen til høyre er ikke en bugg, det stammer fra at boksen fra itavisen er så brei... Det så ihvertfalll litt uryddig ut... Ellers meget fin side! Endret 31. mai 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Lystig Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Headeren ser rar ut i Safari. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hei! Meget pen og stilfull side ...men Hoverfargen i navigasjonsmenyen er litt for lys relativt til bakgrunnen. Litt for mye fokus på unødvendige elementer. F. eks. "<< Start < Forrige 1 2 Neste > Slutt >>" Den ser forøvrig uferdig ut. Sleng på noen ikoner. Ikoner er en flott måte å gjøre ting litt enklere. ( http://slashdot.com ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå