jacoweb Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Er det mulig og få en CPU blokk som har S478 til og passe på S775? Denne Endret 30. mai 2005 av jacoweb Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Det var en fin blokk.. Jeg vet ikke om det finnes noe kjøpe muligheter, men etter hva jeg kan se skulle det være mulig og lage en ny sånn aluminiums ramme, slik at festehullene kommer lenger ut som på 775. Jeg kan i alle fall ikke se noen grunn til at ikke det skulle gå. Er jo litt jobb, men hadde jeg hatt en slik liggende og slenge skulle jeg da fått det til.. Forøvrig burde du flytte dette spørsmålet til vannkjølings kategori, større sjangs for å få bedre svar der vil jeg tro. Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Takk for svar mulig jeg skal teste på det du sa der, lage meg et eget feste. FÅr se hva som skjer, om jeg ikke finner en overgang Lenke til kommentar
am3k Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Nå vil Microplex etterhvert få inn LGA775 versionen av den blokken. Men det skader nok ikke om du sender de en mail om når de event. får den inn Når jeg sjekket med de fikk jeg som svar at den var relativt ny og at de nok fikk den inn etterhvert... Mer informasjon om LGA775 versionen finner du her: mcw5002-775T Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 aha, takk for hjelp :D da tror jeg faktisk denne posten er løst Lenke til kommentar
am3k Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Bare hyggelig Om du velger og sende mail til microplex vedr. blokken er det nok flere som kunne satt pris på om du la ut svaret her Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg ser at jeg kanskje misforsto litt her, jeg trodde du allerede hadde denne blokken. Men da løser det seg vel uansett. Men når jeg ser litt nærmere på disse blokkene, syns jeg det ser ut som det er svært lite man trenger og modde for og bruke de om hverandre. Muligens må hullene flyttes, men ellers ser de for meg helt like ut (bortsett fra slangetilkobling). Begge har 50x50 blokk, og total størrelse inkl aluminium er; Overall dimensions including retention frame: L3.3" x W2.7" x H2.3" (L83.8 x W68.6 x H58.4 mm) - This fits inside of Intel® socket LGA775 no components zone. og; Overall dimensions including retention frame: L3.3" x W2.7" x H2.3" (L83.8 x W68.6 x H58.4 mm) - This fits inside of Intel® socket 478 no components zone. Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Bare hyggelig..Om du velger og sende mail til microplex vedr. blokken er det nok flere som kunne satt pris på om du la ut svaret her... Som du skrev am3k, jeg sendte mircoplex en mail. De har de på bestilling, så blokken vil komme ut på websiden deres om ikke så veldig lenge Endret 7. juni 2005 av jacoweb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå