Ozzi Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Jeg har kommet frem til at Panasonic har de beste kameraene i dette prisleiet. Slik jeg har forstått det så er det disse som er det ebste jeg kan få da. Men jeg vet ikke hvilken av dem jeg skal ta. Det som er viktig for meg er: - Bra bildekvalitet - Gode mulighter for manuell styring, da jeg helst vil stille inn selv (lukker, blender, fokusring osv - God å håndtere. Ikke for lite og ikke for stort. Skal bruke de til kortfilmer og slikt. Vil gjerne ha litt kvalitet på dem. Vil sende inn til konkurranser forhåpentligvis De modellene jeg har sett på er : Panasonic NV-GS250 Panasonic NV-GS400 Hva er egentlig forskjellen? Hvilken anbefaler dere? Er det noen andre modeller som er bedre for meg? Jeg har brukt Sony PD-150 på skolen. Er klar over dette er et dyrt kamera men vil det bli STORE forskjellen? Endret 2. juni 2005 av Ozzi Lenke til kommentar
Ozzi Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Hadde satt pris på noen svar!!! Har fått tilbud på begge kameraene i en lokal butikk: 400: 13 750 kroner 250: 10 500 kroner Er dette bra tilbud? Det som er dumt er at jeg ikke får prøvd dem først. Han må bestille dem, og når det er gjort, så er jeg liksom bundet. Trenger litt tips her nå......raskt....hint Går det ann å få tak i viewfinder å sette på ekstra, for de med briller? På forhånd takk for, så RASK som mulig, hjelp Endret 3. juni 2005 av Ozzi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå