Folo Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Ble fort lei av støyen etter at jeg kjøpte XFX 6600GT, løsningen på lydproblemet blev Zalman VF700-Cu som jeg er svært fornøyd med. Viste på forhånd at det ikke var plass til dette i en shuttle, men det dreit jeg i, siden jeg sjeldent har dekselet på uansett Men ble fort bitt av basillen og kjøpte meg en dremel replika. Gikk rett i gang med kuttinga, og hele operasjonen med måling og kutting var gjort på godt under en time Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Morsom mod dette her. Nice work Lenke til kommentar
Folo Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 hehe, jepp, kunne sikkert lagt litt mer arbeid i målingen, og vært litt mer nøyaktig med kuttingen. Men trengte uansett litt "rom" slik at det ble mulig å sette på dekselet. Derfor er hullet en smule for stort, hadde egentlig bare trenge å lage litt ekstra plass på undersiden. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Kongebra dette, men du kunne kanskje ha tatt deg litt mer tid tid skjøtene med listene? Eller bra! Hvilken Shuttle er det? Lenke til kommentar
Folo Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Kongebra dette, men du kunne kanskje ha tatt deg litt mer tid tid skjøtene med listene? Eller bra! Hvilken Shuttle er det? Ja, vist jeg hadde vært litt smart så hadde jeg kutta og vinkla dem litt slik at de ble sammenhengede i endene. Har for tiden tatt av kabinettet igjen da den koker over synkront med at jeg koker over i bf vietnam. Viftene er så svake at den går varm hver gang jeg spiller Vurderer å kutte ett hull på toppen å slenge inn en 80 mm vifte, men er litt usikker på om det har noen hensikt. Får prøve å bytte tilbake til orginal vifta en periode først. Det er forøvrig en gammel SN41G2. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Ble jo fint det. Skulle nok vært litt nøyere med listene Lenke til kommentar
sigen Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Får du ikke vekk strekene som markerer der du skulle kutte eller? (ser ut som om det er det de er/var til) Lenke til kommentar
Folo Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 jo, har bare ikke kommet så langt at jeg fant fram kluten enda Nå kokte shuttlen over uten deksel til og med..huff, lukter vifte mod etter eksamen dette Lenke til kommentar
diversity Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 *klipp* Så ikke så bra ut da Men bra jobbet .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå