Gå til innhold

Shuttle mod, litt for stor skjermkortvifte

Anbefalte innlegg

Ble fort lei av støyen etter at jeg kjøpte XFX 6600GT, løsningen på lydproblemet blev Zalman VF700-Cu som jeg er svært fornøyd med. Viste på forhånd at det ikke var plass til dette i en shuttle, men det dreit jeg i, siden jeg sjeldent har dekselet på uansett :)

Men ble fort bitt av basillen og kjøpte meg en dremel replika. Gikk rett i gang med kuttinga, og hele operasjonen med måling og kutting var gjort på godt under en time :)

01.JPG

02.JPG

:thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, jepp, kunne sikkert lagt litt mer arbeid i målingen, og vært litt mer nøyaktig med kuttingen. Men trengte uansett litt "rom" slik at det ble mulig å sette på dekselet. Derfor er hullet en smule for stort, hadde egentlig bare trenge å lage litt ekstra plass på undersiden.

Lenke til kommentar
Kongebra dette, men du kunne kanskje ha tatt deg litt mer tid tid skjøtene med listene? Eller bra! :thumbup:

Hvilken Shuttle er det?

Ja, vist jeg hadde vært litt smart så hadde jeg kutta og vinkla dem litt slik at de ble sammenhengede i endene. Har for tiden tatt av kabinettet igjen da den koker over synkront med at jeg koker over i bf vietnam. Viftene er så svake at den går varm hver gang jeg spiller :cry:

Vurderer å kutte ett hull på toppen å slenge inn en 80 mm vifte, men er litt usikker på om det har noen hensikt. Får prøve å bytte tilbake til orginal vifta en periode først.

Det er forøvrig en gammel SN41G2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...