cbcb Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 jeg spiller mye sof 2 online. jeg har bare mpdemoen men det er forsatt gøy. jeg måtte slette spille en dag her foleden grunnet liten plass på HD. når jeg skulle installere det igjen fikk jeg en feilmelding der det sto at sof 2 forsatt var på HD`en. det er litt rart fordi jeg slettet det sånn som det skal slettes. hva skjer? Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Slettet det sånn det skal slettes. Og med det mener du at du har avinstallert spillet, eller at du har "slettet" de filene som ligger i foldere? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Quote: Den 2002-07-18 03:24, TheOne[X] skrev:Slettet det sånn det skal slettes. Og med det mener du at du har avinstallert spillet, eller at du har "slettet" de filene som ligger i foldere? Mest sannsynlig bare fjerna filene/mappa. Det du gjør da er: Start-> Run/kjør-> regedit-> Hkey_Local_Machine-> Activison (mener SOF2 ligger her)-> fjerner SOF2 herfra. Håper dette var greit å forstå :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå