Slurt-is Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Har netopp kjøpt en Qtek S100 på tele2.no , og hvordan får jeg sport den? Fikk et ordre nummer fra tele2 og dette nummeret er 8 siffer (altså, 5 siffer for kort. For det skal være mellom 13 og 35 siffer). Men er ordre nummer det samme som sendings nummer? Må jeg spørre dem om å få den? Den blir sendt via oppkrav (gratis ) . Har det noe å si at den blir sendt via oppkrav??? Takker på forhånd for svar Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) God dag, Fikk du en mail der det sto: Din pakke fra Tele2 er på vei? Denne mailen fikk jeg da pakken ble sendt fra Moobi: Moobi i sammarbeid med Tele2 har nå pakket og sendt av gårde din ordre med følgende informasjon. til deg. Mottaker XEtternavnX XFornavnX Adresse 1 XAdresseX.XNR.X Postboks Postnr/by 1406 SKI Mottaker Referanse 003XXXX39 Ordrenummer 0000XXXXX4150 Oppkrav beløp 2709 Transportør POSTEN Servicepakke Sendings nummer Kolli ID Kolli nr Antall kolli Vekt kg ----------- 370702123144489731 1 1 Ikke oppgitt Ved å trykke på sendingsnummeret/kolli ID vil du få opp informasjon om hvor din pakke befinner seg og hvor den kan hentes. Det vil normalt sett ikke være mulig å spore noe hos Posten før etter kl 2000 dersom du leser denne meldingen samme dag som den er sendt deg. Har du videre spørsmål vedrørende din postforsendelse, ta kontakt med Postens Kundeservice på telefon 810 00 710. Har du spørsmål angående mobiltelefoner og tilleggsutstyr bestillt via Tele-2- Moobi, Ta kontakt med Moobi via epost: [email protected] eller telefon 815 68 860 i tiden 10:00 til 15:00, Lørdag, Søndag og helligdager stengt. Spørsmål vedrørende Tele2 Abonnement , ta kontakt med Tele2 på mail: [email protected] eller telefon 02000 Vi håper du blir fornøyd med produktene du har bestilt. Hilsen Moobi Norway AS Oppkrav: Du betaler for telefonen når du henter pakken + frakt + oppkravgebyr. Mest sannsynligvis vil du få telefonen din imorra. PS!: Ingenting er gratis Endret 30. mai 2005 av ramma_2pac Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Mest sannsynligvis vil du få telefonen din imorra. Det sto at det tok 7 - 14 virkedager til jeg fikk den Har ikke fått den mailen Bestilte på fredag. Betalte du extra for å få den så fort? Endret 30. mai 2005 av Slurt-is Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Det sto at det tok 7 - 14 virkedager til jeg fikk den Har ikke fått den mailen Bestilte på fredag. Betalte du extra for å få den så fort? Ok, trodde at de hadde sendt pakken. Jeg bestilte min telefon på en torsdag og fikk den på første tirsdagen etter. Har ikke betalt noe ekstra utenom oppkravet. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 De har enda ikke sendt den!!! Kan de ha glemt meg Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 De har nok ikke glemt deg. Du får nok sendingsnr i mailen snart. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hei, Din bestilling må bli godkjent av Tele2 først. Deretter vil Moobi sende pakken dagen etter til deg... Valgte du å overføre nr. kan du glemme 1-2uker. Det vil ta 3-3 1/2 uke før den blir godkjent. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) En dag til har gått, og de har enda ikke sendt den!!! Jeg skal ikke videreføre nummeret, jeg skal få et nytt. Har ikke dette tatt litt lang tid? Endret 1. juni 2005 av Slurt-is Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Tatt langt tid? 2dager? Det kan hende du får den i posten på lørdag om du er heldig. Vi vet selvsagt ikke hvor langt tid det skal ta, ring og spør dem Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Herregud. Bare å smøre seg litt med tålmodighet. 2-3 dager er jo ingenting. Bare se lyst på saken, du kommer til å være enda mer spent på å prøve den. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hei, Din bestilling må bli godkjent av Tele2 først. Deretter vil Moobi sende pakken dagen etter til deg... Valgte du å overføre nr. kan du glemme 1-2uker. Det vil ta 3-3 1/2 uke før den blir godkjent. Hvorfor så lang tid. Tar kun 7 virkedager å portere et nummer. Kun 1 dag å få OK fra den gamle operatøren. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Tele2 opererer alltid med nøyaktig 14 dagers porteringstid. Uansett, mobilen sender de ikke før de er sikre på at alt er helt ok med bestillingen, samt at de har telefonen inn på lager. Da først får du sendingsnr ditt. Tipper de sender det etter 1 uke venting fra du bestillte ca jeg. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Tatt langt tid? 2dager? Det kan hende du får den i posten på lørdag om du er heldig. Vi vet selvsagt ikke hvor langt tid det skal ta, ring og spør dem 4 dager Skal smøre tykt på med tålmodighet nå. Fikk mail fra tele2, og de sa det vanligvis tok 5 dager før de sendte Endret 2. juni 2005 av Slurt-is Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Den kom på lørdag Når får jeg simkortet? Trodde det kom i pakken (??). Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Den kom på lørdag Når får jeg simkortet? Trodde det kom i pakken (??). Sim kortet fikk jeg med pakken. Grattis Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Hvorfor fikk jeg den ikke i pakken??? Kan de ha glemt det Kan være jeg får det på onsdag, for jeg fant ut at telefonen egentlig sko komt på onsdag EDIT: Den vil ikke spille av mp3 filer! Dette kommer: Theres no application associated with ''robbie williams - feel''. Har prøvd med flere, og ingen funket. Og ja, alt var mp3. Instalere ny musikk avspiller? Endret 5. juni 2005 av Slurt-is Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Start WMP 10 -> Menu -> Update Library -> Search Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Start WMP 10 -> Menu -> Update Library -> Search Har gjort det Qtek'en finner den ikke... Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Den fant den, den andre gangen jeg søkte! Supert! Så var det bare det med sim kortet Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Fikk simkortet i dag Når jeg skal på msn, så står det at jeg må lage en profil for gprs. Helt til slutt står det ''domain''. Hva skal jeg sette inn her??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå