Gå til innhold

Ordre nr. det samme som sendings nr?

Anbefalte innlegg

Har netopp kjøpt en Qtek S100 på tele2.no , og hvordan får jeg sport den?

Fikk et ordre nummer fra tele2 og dette nummeret er 8 siffer (altså, 5 siffer for kort. For det skal være mellom 13 og 35 siffer). Men er ordre nummer det samme som sendings nummer?

Må jeg spørre dem om å få den?

Den blir sendt via oppkrav (gratis :w00t: ) . Har det noe å si at den blir sendt via oppkrav???

Takker på forhånd for svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God dag,

Fikk du en mail der det sto: Din pakke fra Tele2 er på vei?

Denne mailen fikk jeg da pakken ble sendt fra Moobi:

Moobi i sammarbeid med Tele2 har nå pakket og sendt av gårde din ordre med følgende informasjon. til deg.

Mottaker XEtternavnX XFornavnX 

Adresse 1 XAdresseX.XNR.X 

Postboks 

Postnr/by 1406 SKI 

Mottaker Referanse 003XXXX39 

Ordrenummer  0000XXXXX4150

Oppkrav beløp 2709

Transportør POSTEN Servicepakke

Sendings nummer          Kolli ID            Kolli nr      Antall kolli      Vekt kg

-----------            370702123144489731      1                    1        Ikke oppgitt

Ved å trykke på sendingsnummeret/kolli ID vil du få opp informasjon om hvor din pakke befinner seg og hvor den kan hentes. Det vil normalt sett ikke være mulig å spore noe hos Posten før etter kl 2000 dersom du leser denne meldingen samme dag som den er sendt deg.

Har du videre spørsmål vedrørende din postforsendelse, ta kontakt med Postens Kundeservice på telefon 810 00 710.

Har du spørsmål angående mobiltelefoner og tilleggsutstyr bestillt via Tele-2- Moobi, Ta kontakt med Moobi via epost: [email protected] eller telefon 815 68 860 i tiden 10:00 til 15:00, Lørdag, Søndag og helligdager stengt.

Spørsmål vedrørende Tele2 Abonnement , ta kontakt med Tele2 på mail: [email protected] eller telefon 02000

Vi håper du blir fornøyd med produktene du har bestilt.

Hilsen Moobi Norway AS

Oppkrav: Du betaler for telefonen når du henter pakken + frakt + oppkravgebyr.

Mest sannsynligvis vil du få telefonen din imorra.

PS!: Ingenting er gratis :whistle:

Endret av ramma_2pac
Lenke til kommentar
Mest sannsynligvis vil du få telefonen din imorra.

Det sto at det tok 7 - 14 virkedager til jeg fikk den :dontgetit:

Har ikke fått den mailen :cry: Bestilte på fredag. Betalte du extra for å få den så fort?

Endret av Slurt-is
Lenke til kommentar
Det sto at det tok 7 - 14 virkedager til jeg fikk den :dontgetit:

Har ikke fått den mailen :cry: Bestilte på fredag. Betalte du extra for å få den så fort?

Ok, trodde at de hadde sendt pakken. :blush:

Jeg bestilte min telefon på en torsdag og fikk den på første tirsdagen etter.

Har ikke betalt noe ekstra utenom oppkravet.

Lenke til kommentar
Hei,

Din bestilling må bli godkjent av Tele2 først. Deretter vil Moobi sende pakken dagen etter til deg...

Valgte du å overføre nr. kan du glemme 1-2uker. Det vil ta 3-3 1/2 uke før den blir godkjent.

Hvorfor så lang tid. Tar kun 7 virkedager å portere et nummer. Kun 1 dag å få OK fra den gamle operatøren.

Lenke til kommentar

Tele2 opererer alltid med nøyaktig 14 dagers porteringstid.

Uansett, mobilen sender de ikke før de er sikre på at alt er helt ok med bestillingen, samt at de har telefonen inn på lager. Da først får du sendingsnr ditt.

Tipper de sender det etter 1 uke venting fra du bestillte ca jeg.

Lenke til kommentar
Tatt langt tid? :dontgetit: 2dager?

Det kan hende du får den i posten på lørdag om du er heldig.

Vi vet selvsagt ikke hvor langt tid det skal ta, ring og spør dem  ;)

4 dager :p

Skal smøre tykt på med tålmodighet nå. Fikk mail fra tele2, og de sa det vanligvis tok 5 dager før de sendte :roll:

Endret av Slurt-is
Lenke til kommentar

Hvorfor fikk jeg den ikke i pakken??? Kan de ha glemt det :cry: Kan være jeg får det på onsdag, for jeg fant ut at telefonen egentlig sko komt på onsdag :hmm:

EDIT: Den vil ikke spille av mp3 filer! Dette kommer: Theres no application associated with ''robbie williams - feel''.

Har prøvd med flere, og ingen funket. Og ja, alt var mp3. Instalere ny musikk avspiller?

Endret av Slurt-is
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...