Mikkel87 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 jeg har et chieftec matrix miditower...det er litt kjedelig ennå..har vindu i døra..pluss litt snax forran i børnnene...og to 30cm blå kald katoder som lyse no helt jævlig:P har også laget til en plate over avstivern i ved PSU. Slik at kabler og slikt ligger bak den. også har jeg montert vanntempmåler til vannkjølinga i den platen!..noen som har forlslag til mer stash ? Er litt stolt over den plata...har bilde om non vil se:P :!: Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Kanskje lage ny front, eller gjøre noe med den eksisterende. Er sikkert ikke bare jeg som er lei av Chieftech Matrix og Dragon frontene. Når jeg hadde mitt, så ble fronten fikset på, og det er iallfall en liten bit lengere! Lenke til kommentar
Mikkel87 Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 hakke no bilder eller noe av ossn du fiksa på den?....need inspirasjon er snekkerlærling..har tilgangpå mesteparten av utstyr..samt en reodor av en far:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå