Mikkel87 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 jeg har et chieftec matrix miditower...det er litt kjedelig ennå..har vindu i døra..pluss litt snax forran i børnnene...og to 30cm blå kald katoder som lyse no helt jævlig:P har også laget til en plate over avstivern i ved PSU. Slik at kabler og slikt ligger bak den. også har jeg montert vanntempmåler til vannkjølinga i den platen!..noen som har forlslag til mer stash ? Er litt stolt over den plata...har bilde om non vil se:P :!: Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 søk litt på chieftec casemodding på google, da finner du nok en god del bilder.. det er jo en del ting du kan gjøre med chieftec.. hva med å sette noen vifter i toppen? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Masse du kan gjøre, men hvis du legger ut bilder, så er det lettere å se hva du kan gjøre med akkurat ditt kabinett Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Trenger nok et bilde for å komme med noen idéer. Legg ut bilde av den plata du er så stolt av da Lenke til kommentar
Mikkel87 Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Trenger nok et bilde for å komme med noen idéer. Legg ut bilde av den plata du er så stolt av da hmm måtte kutte ned bildet da...så man får ikke sett alt.:| Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Du kan jo alltids gravere inn ett fett mønster eller nicket ditt eller noe i plexiglasset da, blir fett med bakgrunnsbelysning Lenke til kommentar
Mikkel87 Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 her er to til...helt enkelt og greit...i front skal jeg ha viftestyring i den siste 3.5" brønnen..bare så det er klart Lenke til kommentar
sigen Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 1. Rett på displayet, det henger skeivt 2. Sett noe alu i midten på fronten (elle katoder bak) 3. Stealth CD/DVD-spiller(e)/brenner(e) og diskettstasjon 4. Fiks på det med vifta, det så ikke noe fint ut 5. Fiks på det panelet med Sound Controlleren på, likte ikke klistemerket bl.a., og hvis du kan/tørr; Lakk den Godt nok til første omgang? Lenke til kommentar
Mikkel87 Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 1. Rett på displayet, det henger skeivt2. Sett noe alu i midten på fronten (elle katoder bak) 3. Stealth CD/DVD-spiller(e)/brenner(e) og diskettstasjon 4. Fiks på det med vifta, det så ikke noe fint ut 5. Fiks på det panelet med Sound Controlleren på, likte ikke klistemerket bl.a., og hvis du kan/tørr; Lakk den Godt nok til første omgang? displayet sitter rett og skeivt..kommer ann på hvor nøye jeg henger på plata..den sitter med borrakås har vurdert deksler til cd-spiller og slikt. den vifta skal egentlig ha et deksel forran seg, men han jeg fikk den av hadde brekt det. så jeg lar den være tror jeg! ...klistremerket kan jeg bare ta av hadde et fra ASUS der også!. Vet ikke ossn det blir å lakke Controllern..lurer på om den vil gå litt tregt ellerno..isåfall vil jeg skrape opp lakk når jeg skrur på den!... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå