ViperOz Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 har kjøpt ett amd pro water kit og lurer på om når det blir winTer om jeg kan slenge radiatoren ut av vinduet uten problemer (med tanker på kondens og kan vannet i radiatoren frosne?) Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 - Du vil få kondensproblemer - Vannet vil ikke fryse (dersom det ikke blir ekstremt kaldt da) Lenke til kommentar
ViperOz Skrevet 17. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2002 men får jeg kondens probz vist den står noen meter unna er det en måte å forhindre kondensen? Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 ...hehe...flere har øsket å kunne montere den radiatoren/ utenfor vinduet :wink: Jeg avsluttet nettopp et prosjekt her der jeg borra hull i veggen inn til soverommet, og monterte vanntank og radiator i et klesskap der - for på soverommet står vinduet oftest oppe og tempen der er mye lavere enn noe annet sted/rom. Gleder meg til vinter'n :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå