klaus peder Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Var på lefdal å kjøpte kammera idag, olympus E-300 med 14-45 kit ved bruk av prisgarantien, lefdals pris :7700,- internett pris + frakt 6650,- - 150 % prisgaranti er lik ca 6150,- for hele greia, er ikke dette et bra kjøp eller? Lenke til kommentar
ShAvAnO Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jo, et meget bra kjøp vil jeg si. Smart gjort. Gjorde noe lignende da jeg kjøpte et F-828 for ca ett år siden. Fikk det for 7000,- og på den tiden kostet det rundt 9000,- i butikkene (og rundt 8000,- på billigste webshop). Viser bare hvor langt kameraverden går framover på ett år når man i dag kan få et ekte speilrefleks av høy kvalitet nesten en tusenlapp billigere. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Lefdals prisgaranti gjelder ikke for nettbutikker Forøvrig liker vi ikke mange smileys etter hverandre Les retningslinjene/nettiketten. Herr Brun Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Lefdals prisgaranti gjelder ikke for nettbutikker Og du aner ikke hvor feil du tar. Lenke til kommentar
klaus peder Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Skrevet: 30/05/2005 : 16:55 Bruker Registrert: 18/03/2004 Innlegg: 753 Lefdals prisgaranti gjelder ikke for nettbutikker Forøvrig liker vi ikke mange smileys etter hverandre Les retningslinjene/nettiketten. Herr Brun ____________________________________ (\_/) (O.o) (> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination. Herr Brun , hvis du leser hva jeg skriver så vil du oppdage at jeg HAR kjøpt kammera til den prisen MED prisgarantien å den gjelder mot netbutikker også. rikard Lenke til kommentar
Djengis Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Grattis...! Det må være årets råeste kamerakjøp... smart tenkt. Hmm...sjekke om jeg kan få til noe lignende på en Epson P-2000 som jeg sikler på :-) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Beklager, jeg tok med andre ord feil. Det var det jeg fikk høre når jeg skulle kjøpe en tv for et halvt år siden. Ja, det var virkelig årets kjøp! Lurer på om jeg skal selge mitt kamera og gjøre det samme Herr Brun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå