Aes456 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Vil ikke også heatsprederen holde veldig mye varme inne i seg? Om du hadde hatt et kabinett uten noe form for vifter som trekker lufta ut, ville det jo blitt varmere enn om du åpnet døra... Correct me if im wrong. BTW: I denne artikkelen blir heatsprederen fjernet av en pentium. Endret 7. oktober 2005 av Petter (chaos) Lenke til kommentar
Xwarf Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Da var lokket revet av min a64 s754 3000+ Nesten ingen effekt. Blir litt saktere varm bare. Kan kanskje ha noe med mitt Bigwatersett som blir varmt ganske fort. Nå kjører jeg jo på 1,725volt da... Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Fjernet "lokket" på min 3000+ venice, og ble skuffet når jeg fikk omtrent samme temperaturer som tidligere. Mistenker at problemet er å få kjøleblokken til å presse helt plant mot coren, siden den er så liten. Har nå montert/ demontert blokken flere ganger. Og har prøvd å justere litt på strammingen i hvert enkelt hjørne (blokk med skrue og fjær i hvert hjørne), samtidig som jeg fulgte med temp. Men greier ikke å få noe bedre temperatur under load enn jeg hadde før. Overflaten på blokken ser heller ikke så verst ut, men får vel prøve meg på en plansliping for å se om det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå