ketle Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Heisann, sitter og lurer som så mange andre, på å kjøpe meg MSI Neo2 Platinum Hovedkort. Det er kun en ting som stopper meg, og det er chipset-vifta. Spørsmålet er da om man kan kombinere MSI Neo2 Platinum hovedkort, ta av chipsetvifta og sette på en Zalman passiv kjøler, kombinert med Artic Cooling VGA Silencer som jeg har på mitt MSI Geforce 6800 grafikkort (forøvrig så var det en dårligere orginal kjøleløsning som fulgte med grafikkortet enn det som var avbildet, den bråkte mer og kunne ikke reguleres ) Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Du kan vel regulere farten på chipset vifta med programmet Speedfan Tror du må modifisere Zalman kjøleren litt p.g.a. konflikt med skjermkortet. Endret 30. mai 2005 av lucky666 Lenke til kommentar
Stoneheart Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Eller en Fanmate... Stoneheart Lenke til kommentar
drno Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Eller bare bruke Cool 'n Quiet? Følger jo med kortet den. Bruker det selv. Har ikke overklokket riktignok, har stilt vifta ned på laveste hastighet, uten temperaturproblemer. Er ikke plagsomt med støy fra chipsetvifta nå, synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå