Gå til innhold

DDR PC2700 / PC2100 vs. RDRAM RIMM

KickF

Anbefalte innlegg

DDR 2700 eller 2100 ? kanskje RDRAM ? Lure litt på dette no ... ha bestilt HK , men lurer no på dette med RAM'en no ... ha bestilt 512MB Samsung PC2700 DDR minne som eg tenkte eg skulle Overklokke litt ... fra 333 til 400 , men så e de disse prisene ... no er d faktisk slik at 512MB DDR PC2700 faktisk koster omtrent like masse som RAMBus PC800 ( RDRAM ) å den kjører som kjent på 400MHz, så hvilke å velge ? Ytelse ovs.

Samsung 512MB DDR PC2700 : 1.941,- ( Databutikken.com )

Rambus 512MB RIMM PC800 : 1,938,- ( Komplett.no )

Hvilken minne type ville gi mest for pengen & best ytelse ? DDR PC2700 eller RIMM PC800 .. som dere ser så er prisen nesten LIK :smile: Eg veit også at Samsung Minnet er vist at det går ann å OC til DDR 400 ( fra DDR 333 ) , men korleis er Overklokkinga med Rambus RIMM ? noen med erfaringer der ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

RDRAM er jo klart best i følge det jeg har hørt.

Du budre absolutt velge RDRAM og et passende hovedkort!

Også hørt at både P4 (di som er ment til 400MHz bus) og RDRAM ment for 400 MHz faktisk kan klokkes til 533MHz bus... :grin: kult hva?

Ikke gjort det selv da jeg har AMD, men bare spør om det her i forumet eller på #hardware.no @ efnet.. Du får sikkert svar, og om du gjør dette får du en sinnsyk vill maskin!! :grin: :grin: :grin:

Du må uansett ha lykke til med ditt valg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...