leddja Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg skal bygge meg en shuttle,men vet ikke om jeg skal velge agp eller Pci-e. Noen som kan komme med tips? Helst under 4000kr for shuttlen Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 SN25P.. Den har Nforce4 Ultra brikkesett, stillegående, bra ytelse og den har pci-e. Gå på tester, så vil du se at hardware.no har testet den. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Om du skal kjøpe en ny shuttle og ikke har et kraftig AGP skjermkort fra før så velger du selvsagt PCI-e. AGP fases nå ut for nye PCI-e. Så valget er enkelt, pci-e selvsagt Lenke til kommentar
leddja Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 men er det plass til 2 hdder i SN95g5 ? jeg har nå en SN85G4V2 dær jeg fjernet minnekortene (eller va det no heter) og fikk plass til 2 hdd'er. Noen som vet? Er ganske avgjørende for om jeg skal kjøpe den eller ikke Lenke til kommentar
arokh Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Er plass til to hd'er om du ikke har floppy. Selv er jeg meget godt fornøyd med SN95G5 men hadde nok valgt SN25P om jeg skulle kjøpt ny i dag, særlig hvis jeg ikke hadde et high-end AGP kort fra før, men det kan jo selges og byttes ut i pci-e... Er en god sjans for at dualcore ikke vil funke i SN95G5 også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå