karinaas Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Mobilt musikkleksikon På New Zealand kan man nå finne navnet på hvilken sang som spilles på butikken eller på puben ved å holde mobiltelefonen i retning av musikken. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Må vel være vanskelig på klubber og slikt, da det er mye bakgrunns støy etc... Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 hallo....? det er da iallefall tre år siden telenor prøvde seg på en slik tjeneste, så noen nyhet kan man ikke akkurat kalle dette.... Nå skal det imidlertid sies at telenor sin tjenste aldri ble noen stor suksess. Lenke til kommentar
grodsj Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Ja trur kanskje det er mer enn 3 år siden, men tjenesten ble vel aldri offesielt lansert? Lenke til kommentar
genser Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg tenkte på det samme når jeg leste her. Husker en lignende tjeneste i Norge. Regner med at denne tjenesten har blitt endel bedre eller forandret siden den nå får mediedekke. Det er ingen tvil om at en sånn tjeneste kan være veldig grei å ha noen ganger. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Tjenesten var tilgjengelig for flere år siden her, men fungerte kun mot NRK's radiokanaler. Etter å ha gjenkjent musikken kunne man bestille den direkte med mobilen. Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 ok... mente å huske at man kunne spille av en hvilken som helst rimelig populær sang og få den gjenkjent osv. Men jo, tjenesten ble da vel offentlig lansert? jeg så da annonser for den i avisene?! Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 ok... mente å huske at man kunne spille av en hvilken som helst rimelig populær sang og få den gjenkjent osv. Men jo, tjenesten ble da vel offentlig lansert? jeg så da annonser for den i avisene?! Joda, var masse reklame for den, men var nok kun NRK radio den fungerte på ja. En annen funksjon var å sende en SMS med radiokanalnavnet på, så fikk du vite hvilken sang de spilte akkurat nå. Visste du ikke hvilken kanal du hørte på kunne du holde telefonen inntil høyttaleren istedet, så fant den ut av det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg