ATWindsor Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2431 Står om endel morsomme produkter i denne artikkelen, høydepunkter: Ramdisk-kort til gigabytes hovedkort Pentium 4-hovedkort, men mulighet for støtte til pentium M og a64! Og G70 da såklart. AtW Lenke til kommentar
Blue Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Er det bare meg eller snur disse hovedkorta feil vei, altså speilvent Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Er det bare meg eller snur disse hovedkorta feil vei, altså speilvent Ser sånn ut, ja. Mange gøyale ting der da -Jar Endret 30. mai 2005 av Jarek Lenke til kommentar
Musty Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 de speilvendte kortene er den kommende BTX standarden som kommer til å ta over etter ATX... Lenke til kommentar
Blue Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Må vell være for å få folk til å kjøpe seg ny kasse det da Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Må vell være for å få folk til å kjøpe seg ny kasse det da Såvidt jeg har forstått er ikke de som lager kabinett så veldig glad for BTX heller. AtW Lenke til kommentar
Blue Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Kan jeg god forstå, di må jo legge opp produksjonen sin....og hva er egentlig påenget med å legge om hovedkorta slik Lenke til kommentar
Musty Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Må vell være for å få folk til å kjøpe seg ny kasse det da Jeg var så lur at jeg kjøpte CM stacker sist jeg kjøpte kabinett.. Det fulgte med bruksanvisning til hvordan jeg skal bygge det om til BTX :!: Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Må vell være for å få folk til å kjøpe seg ny kasse det da Jeg var så lur at jeg kjøpte CM stacker sist jeg kjøpte kabinett.. Det fulgte med bruksanvisning til hvordan jeg skal bygge det om til BTX :!: Det er alltid lurt å kjøpe et fremtidsrettet kabinett, slik som CM Stacker tydligvis er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå