morten112 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Heihei... Min pc funkerer ikkje.... Det kommer opp... "Feil ved lasting av operativsystem" Når eg skrur den på.. Vett noen hvorfor? og i såfal hvordan eg fikser d? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg sier det klassiske: Prøv en formatering Lenke til kommentar
TheRekster Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Heihei... Min pc funkerer ikkje.... Det kommer opp... "Feil ved lasting av operativsystem" Når eg skrur den på.. Vett noen hvorfor? og i såfal hvordan eg fikser d? Du kan prøve F8 under oppstart, starte windows i safe mode og bruke system gjennoppretting. Lenke til kommentar
RazAquato Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Har du lest dette??? eksempel "feil ved lasting av operativsystem" eller lignende? please fix! hadde forresten vært fint å vite følgende: 1: hvilken windows versjon du kjører (winXP, win98 e.l.) 2: nøyaktig feilmelding (feil ved lasting av operativsystem... hva mer står det?) Lenke til kommentar
jonleo Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 formatering eller systemgjenoppretting, sier nå jeg..det er etter min erfaring det greieste å gjøre når det blir møk med operativsystem.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå