santana89 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg har hatt dette problemet i en liten stund=( når jeg spiller en liten stund kommer det rare lyder. hva kan det være? kan logoen(klistremerket) i midten av viften få til at det kommer rare lyder?(dette skjer bare når jeg spiller, og slutter med en gang jeg slår av spillet) eller at den ikke får kald(god) nåkk luft inne i kabinettet? noen forslag? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hvordan høres lyden ut da? Lenke til kommentar
santana89 Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 en mild versjon av at du setter to kabler(som er kuttet på tuppen) sammen, så kommer det knistre lyd. en mild versjon ja... Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Det er ganske typisk at problemer med viften oppstår under spilling. Da blir cpu varmere enn ellers, og viftehastigheten øker. Er det en liten skjevhet i akslingen, eller problemer med kulelager, vil det først høres da. Problemet kan aksellerere, og du risikerer at det høres også ved mer moderat cpu belastning. Det er nok en ide å vurdere ny vifte. Lenke til kommentar
ketle Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Kjøp ny vifte, koster ikke så mye og er absolutt verdt det. Lenke til kommentar
Blast Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Moligons dat kan vare noe fel med den. Jag tror ike attt det er klistremerken, da ville den jo bråketet hele tidenen. Så kjøper nye vifter også kalt cpu viftte. dett er mit tipps! Lenke til kommentar
santana89 Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 jeg hadde dette problemet før, bare andre lyder da. de skyftet ut viften(butikken) og så har det ikke skjedd på veldig lenge, men nå begynner noen andre rare lyder=( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå