Hac Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hei! Har en video film jeg har lastet ned og overført til xbox, den er på 2 cd`er og jeg må skifte fil halvvegs i filmen.... Hva må jeg gjøre for å slippe dette ??? Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Hva skal du se filmen med? XBMC? I så tilfelle kan du ta en kikk på disse: Stacking regler: Denne egner seg hvis du ofte har flere filer som "hører sammen". Du kan lage regler som gjør at f.eks. filer navnet "filnavn-del1.avi" og "filnavn-del2.avi" spilles av i rekkefølge. Playlists: Vel, playlists... Endret 30. mai 2005 av AndyG Lenke til kommentar
Hac Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Takker.... Nå vart jo alt mye enklere...... Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Godt å høre. Når det gjelder xbmc kan det være verdt det å sette seg litt inn idet. Er utrolig mange finurlige og ganske så geniale funksjoner. Dersom du føler deg litt stødig på det etterhvert kan det også lønne seg å oppdatere xbmc ofte, da det til stadighet kommer nye funksjoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå