RBW Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Matrox kommer nå med en lavprofilsutgave av sitt Millennium P650-kort. Kortet har 64 MB VRAM og 64-bits drivere. Les mer Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Konge for de som skal holde på med bildebehandling. Og skjenerelle kontormaskiner, der den interne grafikken ikke holder mål, men ikke trenger noe spillkort. Hipp hipp hura jeg er så glad, men den store store skuffelsen er den viften der. Edit: Dette var en fin NYHET: NYHET: Matrox med lavprofils PCIe-kort. Litt feil på forsiden eller? Endret 30. mai 2005 av Macfan Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Sikkert fint for de som trenger dualscreen osv Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) edit: fant ut at det var 2x dvi... Endret 30. mai 2005 av diZrupt0r Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hvor mye bedre er dette kortet på 2d-grafikk enn f.eks. geforce 6600GT? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 ikke noe merkbart bedre.... Men det er jo en del billigere da... Linux drivere hadde gjort seg... Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Sorry jeg er litt noob på lavprofil.... Dette kan vel også brukes i vanlig ATX kabinett ikke sant? Lenke til kommentar
asimov Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) er det lengere noe dokumentert bedere 2d kvalitet på matrox kortene,iforhold til nvidia og ati? Endret 30. mai 2005 av asimov Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Vil tro det, iallefalli forhold til low end tilbudene til ATi/nVidia. Hører fremdeles om folk som klager på "fuzzy" bilde med low end ati/nVidia kort i forhold til deres "gode gamle" matrox... Også må du huske at multi monitor støtten til Matrox er 10x bedre enn de andre.. 3 skjermer på ett skjermkort, Dual DVI på low end korta..bedre drivere e.t.c. Endret 30. mai 2005 av MrLee Lenke til kommentar
tbend Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 er det lengere noe dokumentert bedere 2d kvalitet på matrox kortene,iforhold til nvidia og ati? Kan egentlig ikke tenke meg det Lenke til kommentar
kindings Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 er det lengere noe dokumentert bedere 2d kvalitet på matrox kortene,iforhold til nvidia og ati? Kan egentlig ikke tenke meg det Noen myter må få lov til å leve, så jeg vil svare ja uten forbehold Lenke til kommentar
knert Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Sorry jeg er litt noob på lavprofil.... Dette kan vel også brukes i vanlig ATX kabinett ikke sant? nope. den "braketten" bak er for kort til at kortet kommer ned til pci-e-slotten edit: derfor heter det lav profil. eller low profile Endret 30. mai 2005 av knert Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hvis jeg ikke tar helt feil, følger det nok med en vanlig PCI-brakett man kan montere på selv. Har ihvertfall gjort det på andre low-profile-skjermkort jeg har sett fra Matrox. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg ser ikke helt markedet for dette kortet, på desktopen ihvertfall, hvor mye koster det billigste alternativet med 2*dvi? AtW Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hvor høy oppløsning kan et slikt kort kjøre på to skjermer samtidig? Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg skulle da virkelig tro at matrox fortsatt leverte bedre bilde og fargekvalitet iforhold til diverse 3d kort? stusset på den der dvi kabelen.. hvordan funker det? vil man ikke bare få samme bildet på to skjermer eller er det spesiellt med det skjermkortet at man kan kjøre det slikt? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 er det lengere noe dokumentert bedere 2d kvalitet på matrox kortene,iforhold til nvidia og ati? Eg skiftet fra Matrox Parhelia til Gainward GeForce 6600GT GS. Kan ikkje si at eg merket noe dårligere bilde med det nye kortet. Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 regner med man må sitte på en rimelig rå skjerm(er) for og få utnyttet et godt matrox kort egentlig. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Også må du huske at multi monitor støtten til Matrox er 10x bedre enn de andre.. 3 skjermer på ett skjermkort, Dual DVI på low end korta..bedre drivere e.t.c. 3 skjermer på 1 skjermkort gir søppelbilde på 2 av skjermene. Bedre drivere? De har fortsatt bare beta-drivere til Linux for Parhelia-chippen som kom for 2002? 2003? Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 linux brukere er vel ikke det markedet matrox retter seg mest mot? regner med de retter seg mest mot 2d design og slikt.. og der er jo ikke linux så utbredt såvidt jeg vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå