Mr.SS Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hei! Jeg har kommet opp i Matte Muntlig på noe som heter Muntlig prøve eksamen, som er ment som trening før ordentlig muntlig. Det kan telle + på karakteren. Så til saken. Jeg trenger hjelp med å finne muligheter til å løse denne oppgaven jeg har fått. Hvordan skal jeg gjøre det? Hvilke hjelpemidler (powerpoint f.eks) ? Og alt annet relatert.. Her er oppgaven: Tema: HYTTEBYGGING Lag en oversikt over hvordan din hytte skal bli. Presenter dette! STIKKORDLISTE: Tomt Kart/målestokk Finansiering - sparing/lån - budsjett Utgifter Tegning Møblering Transport - vei,fart og tid Prosentregning Energi Denne stikkordlisten er ment som en hjelp til å komme i gang med oppgaven. Du trenger ikke å bruke alle stikkordene, men det er viktig at du får vist hva du kan innenfor flere emner i matematikken når du arbeider med denne oppgaven. Du kan gjerne bruke andre emner innenfor matematikken til å løse oppgaven. Bruk gjerne datamaskin med internett der du søker opp aktuelle nettsteder. Dette kan for eksempel være ulike byggefirmaer, priser på materialer, møbler m.mer, kart over ulike hytteområder m.mer. TAKK FOR ALL HJELP Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Det må være den rareste muntlig matteprøven jeg har sett. Ser mer ut som en økonomiprøve. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Det må være den rareste muntlig matteprøven jeg har sett. Ser mer ut som en økonomiprøve. Mener du jeg har grunn til å boikotte den siden det ikke er en ordentlig muntlig eksamens oppgave? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 "ring maxbo og hør etter pris" si det, da blir sensor fornøyd ? x] Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Stikkordene sier vel mye, du må regne litt med fart. Geometri osv. Er egentlig bare å tenke høyt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå