Gå til innhold

Programleder promper på SVT 28 mai (Filmklipp)

Dr.Ittsekk

Anbefalte innlegg

Smileyen jeg har benyttet meg av indikerer at jeg var ironisk i innlegget mitt. Jeg trodde de fleste skjønte dette, spesielt når jeg sier at jeg skulle til å starte en lik tråd som dette. Men, men, skulle kanskje uttrykt meg på en annen måte. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beviset på at det er en lyd som produsern lager..

At det ikke er ho som promper.

Jeg klarer heller ikke å finne noe bevis. Har du sett igjennom hele snutten? Helt på slutten er det Charlotte som fjerter.

Har sett hele klippet. Og hvis du ser i begynnelsen ser du at det bare er lyder som er lagt til.

Samme er det helt på slutten. Han som sitter og produserer gjør det bare for å drite henne ut på direkten... :realmad:

Lenke til kommentar

Beviset på at det er en lyd som produsern lager..

At det ikke er ho som promper.

Jeg klarer heller ikke å finne noe bevis. Har du sett igjennom hele snutten? Helt på slutten er det Charlotte som fjerter.

Har sett hele klippet. Og hvis du ser i begynnelsen ser du at det bare er lyder som er lagt til.

Samme er det helt på slutten. Han som sitter og produserer gjør det bare for å drite henne ut på direkten... :realmad:

Nei det er ikke det, ikke på slutten. Hun ville ikke blitt flau hadde det vært fake.

Lenke til kommentar
Nei det er ikke det, ikke på slutten. Hun ville ikke blitt flau hadde det vært fake.

Jo, ho skvatt bare. Derfor blei ho flau.

Hun sier jo: "Nei, gud, vad har jäg etit? Herrejesus!" (kan ikke å skrive svensk, så se opp for skrivefeil).

Da er det vel tydelig at hun ikke bare skvatt? Enten er det planlagt på forhånd, og hun er en skikkelig god skuespiller, eller så er det en ekte promp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...