Dr.Ittsekk Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Jeg må vel først si at jeg har en meget barnslig form for humor, og føler derfor at jeg må dele dette filmklippet med dere. http://svt.rude.se/ Edit: Link kan være død. Ny link lengre ned på siden. Endret 30. mai 2005 av Dr.Ittsekk Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hehe, skulle akkurat til å starte en lik tråd som denne. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Det så ekstremt pinelig ut! Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Haha! Hvis hun der viser seg på fjernsynet igjen bør hun skjemmes som aldri før! Det minner meg faktisk om noe jeg og en kompis opplevde for en stund tilbake ... Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Hun kommer på TV i dag for første gang siden dette skjedde. Jeg skal se. Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Hun kommer på TV i dag for første gang siden dette skjedde. Jeg skal se. Haha! Jeg tenkte på å gjøre akkurat det samme! Tror SVT kommer til å ha SVÆRT mange flere seere de to første minuttene av dette programmet i dag, enn hva som er vanlig! Rett og slett brutalt flaut. EDIT: Første sending har vært, men det er en sending klokken 20.05 igjen ... Endret 30. mai 2005 av mack_ Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 "this site has been suspended" Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 We want link, we want link! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 "this site has been suspended" Lurer på hvor mye de betalte for det Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 We want link, we want link! Frykt ikke. Jeg har funnet hele programmet. http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=11925 Gå inn på siden over og velg "se programmet". Velg deretter fredag og spol til 9.30. Lykke til. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Nå har jeg sett det nyeste programmet. Hun gjør det igjen ! ! ! Det vil si etter 1 min og 30 sek bøyer hun seg frem og noen spiller av en prompelyd. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Hva var så spesielt med dette?? Tror det er mange her som missforstår, da hun ikke promper men spiller av en prompelyd som markerer det neste innslag handler om . Om noen har flauset seg her ja da er det de som ler på dette forumet . Endret 30. mai 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hvilken episode er det? hva heter den? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hva var så spesielt med dette??Tror det er mange her som missforstår, da hun ikke promper men spiller av en prompelyd som markerer det neste innslag handler om . Om noen har flauset seg her ja da er det de som ler på dette forumet . Ja, herregud. Dumme folk som ikke skjønte det asså. Jeg mener, det er jo opplagt! Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Hva var så spesielt med dette??Tror det er mange her som missforstår, da hun ikke promper men spiller av en prompelyd som markerer det neste innslag handler om . Om noen har flauset seg her ja da er det de som ler på dette forumet . Ja, herregud. Dumme folk som ikke skjønte det asså. Jeg mener, det er jo opplagt! Med fare for å være like frekk som deg: les hele posten før du kommer med ytringer om at folk er dumme ! ! Det to forskjellige prompelyder. Den ene er falsk. Den andre er ekte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå