FenrisC0de Skrevet 7. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg har ingen illusjoner om at jeg skal klare å kjøre Battlefield 2, men GTA:SA kunne jeg tenkt meg. Kjøper meg en bærbar FSC S7020 2Ghz, 1GB DDR2 ram og 80G S-ATA 5400RPM. Men problemet er at den har Intel GMA 900 integrert grafikk-kort med maks 128 MB (tror man kan stille den inn til 256MB). Vil jeg klare å kjøre GTA:SA med det systemet, eller er GMA 900 så elendig at det ikke vil funke? GTA:SA vil gå fint.. Lenke til kommentar
V36a Skrevet 7. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2005 Mulig det er litt høyt. Sier man ikke at 80 grader er grensa på Barton? Jeg har testa den på det tempnivået, og fikk erfare at hele systemet opererte mye saktere. Har en to år gammel Tt Volcano9, som derav har vært i flittig bruk. Er vel 90 grader som er maksimal forsvarlig temperatur. Mulig jeg tar feil nå, men det er iallfall ikke 80. Lenke til kommentar
V36a Skrevet 7. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2005 eehh...ingen andre en meg som så tempen hans på cpu? idle/load 67/73 og motherboard 37/43! uforsvarlig høyt! Hk kan lett presses over 50 grader og likevel være stabilt. Min systemtemp nå i varmt rom er 45 idle. Jeg vet dette er høyt, men har kun passiv kjøling på hk og kabinettet har dårlig kjøling. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2005 GTA:SA krever ikkje stort. Kjører full grafikk og oppløsning på mitt 9700 kort med 2400 cpu. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) V36a sa dette: Er vel 90 grader som er maksimal forsvarlig temperatur. Mulig jeg tar feil nå, men det er iallfall ikke 80. dette er riktig, men en pc kjører best på ca 20 grader. noe som svært få pcer holder (PS: ble noe tull med quote) Endret 8. juli 2005 av mR_cRaZy Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 11. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2005 V36a sa dette: Er vel 90 grader som er maksimal forsvarlig temperatur. Mulig jeg tar feil nå, men det er iallfall ikke 80. dette er riktig, men en pc kjører best på ca 20 grader. noe som svært få pcer holder (PS: ble noe tull med quote) tror ikke forskjellen er stor om du holder 40 eller 20 grader.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå