wawa Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg ønsker en enkel og elegant løsning for å ha to eller flere (2 er kanskje nok) i et hd-kabinett. Jeg ønsker et tomt firewire/usb2-kabinett som man lett kan putte disker inni og til en "normal" pris? Finnes det noe slikt? Håper det.. Det hadde vært svært praktisk på reisefot. Takknemlig for svar Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Har aldri hørt om kabinetter man kan ha to disker i, desverre. Tør jeg spørre hvorfor du vil ha to disker i det? Det vil bli desto mer støyende, større og mer varmeutvikling, noe som ikke er positivt. Lenke til kommentar
wawa Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Det hadde vært veldig praktisk til å ha med på reise. Ønsker et kabinett som tar liten plass (ett kabinett tar mindre plass enn to og det er mindre styr å drasse på kun ett kabinett). I tillegg hadde det vært bra om det ga god beskyttelse av hdene inni kabinettet. Kort sagt hadde det vært praktisk med ett kabinett som man kan ha my harddiskplass inni og kople til en laptop hvis man bor et annet sted i verden. Håper det finnes noe slikt, jeg synes i hvertfall det hadde vært knallsmart. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hvis du tar en titt på Microplex, inkommende varer så skal dem ha sånne du ettersøker. Jeg vet ikke om det er akkurat det du skal ha , men du får ta en titt Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) lacie har jo løsinger for fire da, (tb disken dems bla), med harddisker da. Det er jo ikke direkte billig og veier en del... Endret 30. mai 2005 av Admin'c Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hvis du tar en titt på Microplex, inkommende varer så skal dem ha sånne du ettersøker. Jeg vet ikke om det er akkurat det du skal ha , men du får ta en titt er vel for å vannkjøle diskene og ha dem i to av hullene til cdrom =) Lenke til kommentar
wawa Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Hvis du tar en titt på Microplex, inkommende varer så skal dem ha sånne du ettersøker. Jeg vet ikke om det er akkurat det du skal ha , men du får ta en titt Hmm... Du mener denne? http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...C25121&toc=9850 Har den firewire-interface da? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hvis du tar en titt på Microplex, inkommende varer så skal dem ha sånne du ettersøker. Jeg vet ikke om det er akkurat det du skal ha , men du får ta en titt Hmm... Du mener denne? http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...C25121&toc=9850 Har den firewire-interface da? Det er en vannblokk, det vil si, kun en metallkump det strømmer vann gjennom. Lenke til kommentar
wawa Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Temmelig ubrukelig med andre ord... ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå