janken Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Jeg prøver å spille gta3 på tv en. Jeg spiller mange andre spill helt strålende men hvorfor får jeg denne meldingen når jeg prøver gta3 på tv`en. (28" panasonic). Andre sier at de spiller spill på tv en i høy oppløsning, men er ikke 800*800 de meste som kan gå på en tv? Alle svar hjelper.... Lenke til kommentar
ChriZno Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Har selv en Panasonic 28", tviler på den går høyere enn 640*480, forsøkte 1024*768 en gang men det meste av dekstopen min havnet utenfor bildet :razz: Men du sier andre spill fungerer på TV'en så da kan det i tillegg være et problem med GTA selv (såklart :razz:), prøv å hente ned en patch til spillet, det kan være en bug... Det kan følgelig også være problemer med innstillinger i driverne til skjermkortet ditt som gta stusser på eller lignende. Tviler på jeg kan hjelpe deg mer siden du ikke har oppgitt systemet ditt inkludert skjermkort+driver, OS m.m. Hvis du forteller meg dette kanskje jeg og andre kan hjelpe deg bedre. :smile: Lykke til! _________________ [ Denne Melding var redigert av: ChriZno på 2002-07-18 02:36 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå