rontonic Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Litt skuffende i forhold til k750i, men det var forventet. Ser helt ok ut de bildene. youdecide: om du har begge mobilene, kan du ikke holde de ved siden av hverandre og ta samme bildet på begge, da blir det veldig lett å sammenlikne? Lenke til kommentar
youdecide Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Skal forsøke det i morgen! Er både syk og prøver å redde en kundemappe som er tatt i et harddisk havari her Tom Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hei alle sammen!Da har jeg samlet en rekke bilder tatt med både k750i og n70 telefonen! Bildene kan sees her: http://homepage.mac.com/grafiskdesigner/PhotoAlbum36.html Mvh. Tom Vel nå sitter jeg bare å fundere om jeg skal velge W800i eller N70.. i'm getting confused..! Siden jeg ikke har holdt eller samenliknet str på w800i/k750.. mot N70 så er jeg i tvil. "youdecide" kunne ikke du ha tatt et bilde av mobiltelefonene siden avværandre? Får begge to tlf til innkjøps pris vi "familie" firmaet vårt.. og da kommer W800i på 2713kr mens N70 på 3118kr Men så kommer jo den nye p950i snart og da.. det er gså en kandidat.. men, vi får se på den saken seinere... Lenke til kommentar
4Wheel Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Det var bra det innlegget som du youdecide skrev om Nokia N70, og jeg synes bildene var bra de. Jeg har mange themes\ temaer til min Nokia 6680, og er det noen som vet om de kan brukes på den Nokia N70 sin. Jeg vurderer sterkt den Nokia N70 MVH Kjetil Lenke til kommentar
youdecide Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hei folkens! Tok bilde av K750i og N70 vedsiden av hverandre, men så fant jeg ikke USB kabelen til mitt Sony F828 kamera så jeg måtte avfotografere lcd skjermen på kameraet med K750i...ble ikke så bra, men dere ser iallfall hvor stor de er i forhold til hverandre. Bildet ligger nederst her: http://homepage.mac.com/grafiskdesigner/PhotoAlbum36.html Mvh. Tom Lenke til kommentar
ols-1 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Til dere som har kjøpt denne modellen.. Hvordan får jeg MobilTV til å fungere? Hva enn jeg prøver, ender jeg opp med denne meldingen; 'unfortunately, your handset is not supported by this service' Lenke til kommentar
youdecide Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hei! Kan høres ut som du ikke har de nødvendige operatørinnstillingene eller at du ikke er innenfor 3G dekning... Spørsmål fra meg: Har kjøpt et ekstra minnekort, hvordan får jeg "office pakken" og Opera over på det? Slik jeg har skjønt så er ikke den softwaren på cd'en...kan jeg bruke "filbehandleren" på telefonen og flytte det over på telefonminnet? Tom Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Du kan kanskje prøve å bruke Fexplorer? Lenke til kommentar
Nico77 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 ols-1, jeg har det samme problemet. Lenke til kommentar
4Wheel Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hei youdecide En minnekort leser til pcen din, vil løse ditt problem. Da kan du kopiere alt fra det orginale 64 MB minnekortet over på pcen, og der ettet kopiere alt over på det ekstra minnekortet i fra pcen igjen. Tror ikke en sånn minnekort leser til pc, er altfor dyr heller. Er det noen her med Nokia N70, som vet om jeg kan bruke mine Temaer\ Themes til Nokia 6680 på den N70 en. MVH Kjetil Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Tok meg lov til å forandre emnetittelen på denne, så den passer bedre til det tråden har utviklet seg til å bli. Håper det er greit. Flytter også tråden til Åpen diskusjon om mobil, da mobilen ikke er like nykomling lenger Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Tenkte jeg kunne legge ut noen bilder jeg har tatt med Min nokia N70. Kommer også til å legge ut et par videoklipp, filma med N70. Dette blir altså en Liten kameratest av Nokia N70. Her er noen helt vanlige bilder, som er tatt med maks oppløsning, uten noe type zoom: Søppeldunker på TogStasjonen: TogStasjonen: IdrettsBaggen min: Nå kommer det noen bilder som jeg har zoomet inn, lenger og lenger. (det første er U-zoomet) TogStasjonen: 1. 2. 3. ¨ 4. Bagen ( nå skal vi zoome inn bagen) 1. 2. 3. 4. Her kommer det et par VideoKlipp, filma med N70 Film på togstasjonen: http://z11.zupload.com/download.php?file=g...e&filepath=2934 Film der jeg Zoomer inn: http://z11.zupload.com/download.php?file=g...e&filepath=2938 Håper dette var til hjelp, for di som lurte på kamera kvaliteten på N70 Har dere noen spørsmål eller ønsker om bilde av et eller annet, bare si fra Sir-alex Endret 10. oktober 2005 av sir-alex Lenke til kommentar
Soulstripper Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Må si jeg gleder meg til å få denne i hendene ! Et spørsmål til dere med erfaring " der ute " : Dette blir min første symbian-telefon noensinne, hva kan jeg vente meg av store forskjeller fra "vanlige" Nokia modeller som jeg har hatt opp igjennom årene ? Kanskje et teit spørsmål for noen her, men spør likevel jeg... Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Må si jeg gleder meg til å få denne i hendene ! Et spørsmål til dere med erfaring " der ute " : Dette blir min første symbian-telefon noensinne, hva kan jeg vente meg av store forskjeller fra "vanlige" Nokia modeller som jeg har hatt opp igjennom årene ? Kanskje et teit spørsmål for noen her, men spør likevel jeg... Du vil merke en Stor Forskjell, det er enkle og kalre menyer. Du har kontroll over menyene på en måte ( Du kan velge hva som skal være på menyen) Med symbian kan du velge mellom MANGE forskjellige Programmer og spill Til mobilen. Det er rett og slett knallbra. Og jeg kan si en ting hvis du skal ha Nokia N70, GLED DEG!! Du kommer til å bli Stor Fornøyd Lenke til kommentar
Soulstripper Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg får min N70 i morgen og etter det du fortalte nå sir-alex gleder jeg meg om mulig enda mer...Takk for svar ! Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg får min N70 i morgen og etter det du fortalte nå sir-alex gleder jeg meg om mulig enda mer...Takk for svar ! Bare Hyggelig, Noen flere som har Noen spørsmål? Kan ikke noen filme litt med sin Nokia N90 og legge ut filmen på Tråden om N90,,Så vi kan sammenligne kvaliteten. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Tenkte jeg kunne legge ut noen bilder jeg har tatt med Min nokia N70. Kommer også til å legge ut et par videoklipp, filma med N70.Dette blir altså en Liten kameratest av Nokia N70. Veldig bra innsats, sir-alex! Skulle vært flere som deg når man fikk tak i en ny hot mobil, hehe. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 jada alle themes går om hverandre på symbian! Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 jada alle themes går om hverandre på symbian! Ikke på Symbian nei, men på Series 60. Du får ikke et UIQ tema til å funke på en S60-mobil, og omvendt Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 nei men disse 6600, 6630 , 6680, N70, altså de med lik(størrelse) skjerm vettu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå