Gå til innhold

Nokia N70 - erfaringer, tilgjengelighet, osv.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei alle sammen!

Da har jeg samlet en rekke bilder tatt med både k750i og n70 telefonen!

Bildene kan sees her:

http://homepage.mac.com/grafiskdesigner/PhotoAlbum36.html

 

Mvh.

 

Tom

Vel nå sitter jeg bare å fundere om jeg skal velge W800i eller N70.. i'm getting confused..!

 

Siden jeg ikke har holdt eller samenliknet str på w800i/k750.. mot N70 så er jeg i tvil.

 

"youdecide" kunne ikke du ha tatt et bilde av mobiltelefonene siden avværandre?

 

Får begge to tlf til innkjøps pris vi "familie" firmaet vårt..

og da kommer W800i på 2713kr mens N70 på 3118kr

 

Men så kommer jo den nye p950i snart og da.. det er gså en kandidat.. men, vi får se på den saken seinere...

Lenke til kommentar

Hei!

Kan høres ut som du ikke har de nødvendige operatørinnstillingene eller at du ikke er innenfor 3G dekning...

 

Spørsmål fra meg:

Har kjøpt et ekstra minnekort, hvordan får jeg "office pakken" og Opera over på det? Slik jeg har skjønt så er ikke den softwaren på cd'en...kan jeg bruke "filbehandleren" på telefonen og flytte det over på telefonminnet?

 

Tom

Lenke til kommentar

Hei youdecide

 

En minnekort leser til pcen din, vil løse ditt problem. Da kan du kopiere alt fra det orginale 64 MB minnekortet over på pcen, og der ettet kopiere alt over på det ekstra minnekortet i fra pcen igjen. Tror ikke en sånn minnekort leser til pc, er altfor dyr heller.

 

Er det noen her med Nokia N70, som vet om jeg kan bruke mine Temaer\ Themes til Nokia 6680 på den N70 en.

 

MVH

Kjetil

Lenke til kommentar

Tenkte jeg kunne legge ut noen bilder jeg har tatt med Min nokia N70. Kommer også til å legge ut et par videoklipp, filma med N70.

Dette blir altså en Liten kameratest av Nokia N70.

 

Her er noen helt vanlige bilder, som er tatt med maks oppløsning, uten noe type zoom:

 

Søppeldunker på TogStasjonen:

 

101020050412xy.th.jpg

 

TogStasjonen:

 

101020050209hm.th.jpg

 

IdrettsBaggen min:

 

101020050381ra.th.jpg

 

 

Nå kommer det noen bilder som jeg har zoomet inn, lenger og lenger. (det første er U-zoomet)

 

TogStasjonen:

 

1.

 

101020050438aa.th.jpg

 

2.

 

101020050443xo.th.jpg

 

3.

 

101020050453bn.th.jpg¨

 

4.

 

101020050462ht.th.jpg

 

 

Bagen ( nå skal vi zoome inn bagen)

 

1.

 

101020050349dg.th.jpg

 

2.

 

101020050354xo.th.jpg

 

3.

 

101020050364ps.th.jpg

 

4.

 

101020050378nk.th.jpg

 

 

Her kommer det et par VideoKlipp, filma med N70

 

 

 

Film på togstasjonen:

 

http://z11.zupload.com/download.php?file=g...e&filepath=2934

 

Film der jeg Zoomer inn:

 

http://z11.zupload.com/download.php?file=g...e&filepath=2938

 

Håper dette var til hjelp, for di som lurte på kamera kvaliteten på N70

Har dere noen spørsmål eller ønsker om bilde av et eller annet, bare si fra :thumbup:

 

Sir-alex

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar

Må si jeg gleder meg til å få denne i hendene ! Et spørsmål til dere med erfaring " der ute " : Dette blir min første symbian-telefon noensinne, hva kan jeg vente meg av store forskjeller fra "vanlige" Nokia modeller som jeg har hatt opp igjennom årene ? Kanskje et teit spørsmål for noen her, men spør likevel jeg...

Lenke til kommentar
Må si jeg gleder meg til å få denne i hendene ! Et spørsmål til dere med erfaring " der ute " : Dette blir min første symbian-telefon noensinne, hva kan jeg vente meg av store forskjeller fra "vanlige" Nokia modeller som jeg har hatt opp igjennom årene ? Kanskje et teit spørsmål for noen her, men spør likevel jeg...

Du vil merke en Stor Forskjell, det er enkle og kalre menyer. Du har kontroll over menyene på en måte ( Du kan velge hva som skal være på menyen) Med symbian kan du velge mellom MANGE forskjellige Programmer og spill Til mobilen. Det er rett og slett knallbra.

 

Og jeg kan si en ting hvis du skal ha Nokia N70, GLED DEG!! :w00t: Du kommer til å bli Stor Fornøyd

Lenke til kommentar
Tenkte jeg kunne legge ut noen bilder jeg har tatt med Min nokia N70. Kommer også til å legge ut et par videoklipp, filma med N70.

Dette blir altså en Liten kameratest av Nokia N70.

Veldig bra innsats, sir-alex! ;)

 

Skulle vært flere som deg når man fikk tak i en ny hot mobil, hehe. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...