Gå til innhold

Nokia N70 - erfaringer, tilgjengelighet, osv.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fy å stygg den er bak!

Ja, har alltid lurt på hvorfor den ser slik ut bak. 6680 har jo en mye bedre løsning på baksiden? Forhåpentlig skal jeg ikke se så mye på baksiden, så da kan jeg vel leve med den. Selv om jeg da normalt sett er veldig glad i baksider da(kvinnelige da såklart)! ;)

Endret av tommo21
Lenke til kommentar

Har nå fått klarhet i fargevalgene på N70! Ikke store forskjeller, men ser du på keypad'en så ser du klar forskjell. Den til venstre er Ivory Pearl/Aubergine, og den til høyre er Silver/Black.

 

post-24-1127411357.jpg

post-24-1127411371.jpg

 

Jeg har ihvertfall bestilt meg en i Silver/Black fra Komplett!

Endret av tommo21
Lenke til kommentar

Wohoo! Da er N70 på vei ut i markedet. Naturlig nok er Finland først med å få den, men kanskje leveringstiden til Norge i midten av oktober kanskje ikke er så feil alikevel.

 

 

"Espoo, Finland - Nokia today announced that it has started deliveries of the Nokia N70, a compact, beautifully styled, easy-to-use 3G smartphone. Incorporating a complete smartphone feature set, as well as a 2 megapixel camera, flash and front camera for video calling, the Nokia N70 comes fully equipped with a digital music player and stereo audio.

 

"We are proud to announce the second device to hit the market from the Nokia Nseries high performance multimedia range," said Joe Coles, Director of imaging product marketing at Nokia. "The Nokia N70 is a great example of Nokia Nseries, combining the latest technologies and elegant design with a comprehensive set of multimedia features. Easy and intuitive mobile photography, automatic storing of those great quality shots, listening to music, reading and writing email, browsing favorite websites - the Nokia N70 is a true multimedia computer." :D:D:D

Lenke til kommentar

Edit : Ganske treig der, ja.. :D

 

Men uansett ser dette ut til å bli en spennende mobil, men jeg lurer på hvorfor Nokia ikke går for bedre skjermer i Symbian telefonene sine...? (unntak: N90)

 

Til og med Series 40 telefonene som kommer innom kort er milevis foran N70 og N91, 176*208 mot 6280's 240*320

Endret av SuperEmil
Lenke til kommentar

Uten tvil en interessant mobil dette her. Men er fortsatt litt i tvil om jeg skal gå for denne eller N6280. Noen kommentarer?

Jeg undersøkte ihvertfall hovedforskjellene på disse modellene og kom frem til at N70 var lik eller bedre enn N6280 på alt med unntak av skjermoppløsning, riktig?

 

Nå over til hovedgrunnen for opprettelsen av dette inlegget:

Når jeg sammenlignet disse mobilene fikk jeg se at Nokia har oppgitt at N70 har iR-port. Er det noen som kan bekrefte dette?

 

Mulig dette inlegget ikke passer videre bra inn i denne tråden, men fant ingen bedre plass for mine spørsmål. Kan jo avslutte med å skrive at jeg også gleder med til å se denne skjønnheten i butikkene. :thumbup:

Lenke til kommentar
Uten tvil en interessant mobil dette her. Men er fortsatt litt i tvil om jeg skal gå for denne eller N6280. Noen kommentarer?

Jeg undersøkte ihvertfall hovedforskjellene på disse modellene og kom frem til at N70 var lik eller bedre enn N6280 på alt med unntak av skjermoppløsning, riktig?

 

Nå over til hovedgrunnen for opprettelsen av dette inlegget:

Når jeg sammenlignet disse mobilene fikk jeg se at Nokia har oppgitt at N70 har iR-port. Er det noen som kan bekrefte dette?

 

Mulig dette inlegget ikke passer videre bra inn i denne tråden, men fant ingen bedre plass for mine spørsmål. Kan jo avslutte med å skrive at jeg også gleder med til å se denne skjønnheten i butikkene. :thumbup:

Jeg avventer litt selv. Står mellom 6280 og N70. :p

 

N70 har i likhet med de fleste andre Symbian-telefoner ingen IR-port.

 

Og det stemmer nok at i det store og hele er bare 6280 bedre på skjermoppløsning. Isåfall om man bare ser blindt på spesifikasjonene. Også er den jo en del mindre da, det er jo bedre? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...