dinosauren Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 ja jeg fikk min med den prisen. Sjekk mpx.no Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Hei, jeg har akkurat fått meg N70. Har to spørsmål. 1. Jeg har satt opp mailen min på den, men jeg får ikke slettet mailene. Jeg trykker "slett fra telefon og server" men, de blir jo værende på telefonen allikevel.. 2. Jeg vil ha et større minnekort. Hvilket passer? Vet det er RS-MMC men nå har jeg lest noe om "dual voltage" eller noe sånt.. De er jo mye dyrere enn de som finnes i prisguiden.. Kan man ikke bruke de som er i prisguiden? Hva vil skje da? Mvh _Ferrari_ Lenke til kommentar
PG* Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Hei. Plutselig har ringelyden OG vibreringa blitt borte når det ringer. Det skjer selvsagt ikke hele tiden, slik at det er umulig å se noen logikk i det. Eneste endringen jeg har gjort i det siste er å innstallere "se hvem som ringer" programmet fra 1881, men det skjer selvom jeg skrur av oppkoblingen derfra. Har også slette et par hundre meldinger og de fleste bildene. Har et Kingston 512 MB minnekort. Noen som har vært borti noe lignende? 5767887[/snapback] stod om dette på forbruker.no sine sider her om dagen trenger ikke levere den inn http://forbruker.no/digital/nyheter/mobil/article1251881.ece her er oppdatering http://www.europe.nokia.com/nokia/0,,77767,00.html Lenke til kommentar
PG* Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Hei, jeg har akkurat fått meg N70. Har to spørsmål. 1. Jeg har satt opp mailen min på den, men jeg får ikke slettet mailene. Jeg trykker "slett fra telefon og server" men, de blir jo værende på telefonen allikevel.. 2. Jeg vil ha et større minnekort. Hvilket passer? Vet det er RS-MMC men nå har jeg lest noe om "dual voltage" eller noe sånt.. De er jo mye dyrere enn de som finnes i prisguiden.. Kan man ikke bruke de som er i prisguiden? Hva vil skje da? Mvh _Ferrari_ 5794118[/snapback] du skal ha mmc-mobile dual voltage 1.8V or 3.3V, får blant annet 1gb på komplett til 395,- http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=316036&cks=ACC Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Okei, takk takk! men jeg kjøper på Hardwareshop jeg. Bor i Gjøvik så jeg får gratis frakt! Da blir det billigere. Vet du noe om det andre problemet? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Hei. Plutselig har ringelyden OG vibreringa blitt borte når det ringer. Det skjer selvsagt ikke hele tiden, slik at det er umulig å se noen logikk i det. Eneste endringen jeg har gjort i det siste er å innstallere "se hvem som ringer" programmet fra 1881, men det skjer selvom jeg skrur av oppkoblingen derfra. Har også slette et par hundre meldinger og de fleste bildene. Har et Kingston 512 MB minnekort. Noen som har vært borti noe lignende? 5767887[/snapback] stod om dette på forbruker.no sine sider her om dagen trenger ikke levere den inn http://forbruker.no/digital/nyheter/mobil/article1251881.ece her er oppdatering http://www.europe.nokia.com/nokia/0,,77767,00.html 5799082[/snapback] Og han fjerningen på Mobilfiksern insisterte på å sende mobilen min inn på hovedverskted i Sverige for å fikse feilen Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 jeg har et spm angående e-post leseren: jeg vil bruke min gmail konto på N70, men jeg vet ikke hva jeg skal skrive på de forskjellige valgene? utkommende/inkommende server, osv... 5734242[/snapback] Et annet gmail-relatert spørsmål: Noen som vet om man kan gjøre noe for å slippe den "Dette området har sendt et sertifikat som ikke er klarert. Fortsette likevel?" meldinga? Irriterer meg over den hver gang jeg sjekker mail, og har hittil ikke funnet noen måte å "klarere" dette sertifikatet permanent... Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 trenger litt hjelp... er det noen som vet hvordan man bytter mellom rutenett og liste visning på menyene på n70 her? takker for alle svar Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Noen flere N70 brukere her som har oppgradert firmware? Jeg gjorde det, og telefonen driver å restarter seg til tider. Flere ganger om dagen. Noen andre som har opplevd dette? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Ta backup og formater telefonen. kan hjelpe siden noen systemprogrammer kanskje ikke takler din software revisjon. men tilbake til meg. Nå skal jeg heve kjøpet på min N70 da det er tredje gangen den er inne for at den mister dekninga totalt. (blir 4 gangen inne, men 3 for samme feil) Nå står den bare og mister dekninga hvert 30 sekund. kan ikke ringe til den eller sende/motta SMS/MMS/whatever. Gaanske frustrerende... Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 trenger litt hjelp... er det noen som vet hvordan man bytter mellom rutenett og liste visning på menyene på n70 her? takker for alle svar 6820524[/snapback] 1. Trykk på meny tasten slik at du kommer inn på menyen 2. Trykk på venstre softkey ("Valg") når du står i menyen 3. Trykk på listevisning/ rutenettvisning avhengig av hva du har fra før Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg har en kunde som har problemer med synkronisering fra PC til mobiltelefon. Det har fungert ført, men nå får hun opp melding i displayet "Lifeblog ikke synk". Har prøvd å reinstallere Nokia PCSuite og koblet til både via kabel og blåtann. Vil derfor tro det er noen instillinger på telefonen som hindrer synkronisering. (har slått av og på telefon uten at det hjalp) Noen som vet? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Husker ikke menyen til N70, men skal være et menyvalg som heter synkronisering. sjekk instillingene der. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg har desverre ikke mobiltelefonen foran meg. Jeg har PC'en hennes tilgjengelig over fjernstyring - that's it. Jeg fikk tips fra Nokia support om å sjekke programbehandling og se om Lifeblog lå i listen. Skal få kunden til å slette det i såfall. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Er det noen forskjell på minnekort med 1.8v/3V eller 1.8V/3.3V... Bestillte netop sistnevnte, men så på nokia sine sider at det skal være et 1.8V/3V ? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Bare så lenge det er dual voltage RS-MMC kort så fungerer det fint. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 jeg har et spm angående e-post leseren: jeg vil bruke min gmail konto på N70, men jeg vet ikke hva jeg skal skrive på de forskjellige valgene? utkommende/inkommende server, osv... 5734242[/snapback] Et annet gmail-relatert spørsmål: Noen som vet om man kan gjøre noe for å slippe den "Dette området har sendt et sertifikat som ikke er klarert. Fortsette likevel?" meldinga? Irriterer meg over den hver gang jeg sjekker mail, og har hittil ikke funnet noen måte å "klarere" dette sertifikatet permanent... 6630993[/snapback] Svarer på mitt eget spørsmål: http://librestuff.blogspot.com/2006/05/unt...-on-nokias.html Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Noen flere N70 brukere her som har oppgradert firmware? 6820914[/snapback] Hjalp en arbeidskollega å oppgradere til N70ME da... Endret 8. januar 2007 av N73_user Lenke til kommentar
kroofant4 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Sorry at jeg bumper denne tråden etter 1 år men går det ann å koble n70 til laptoppen uten kabler og bt? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Det går nok ikke da den kun støtter dette og ikke har mulighet for infrarød tilkobling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå