Stig-Arne Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 verktøy-instillinger-nettverk-nettverksmodus der velger du GSM istede for dobbeltmodus. Telefonen restarter da. man sparer ganske mye batteritid på å ikke ha 3G aktivert hele tiden. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) jeg har et spm angående e-post leseren: jeg vil bruke min gmail konto på N70, men jeg vet ikke hva jeg skal skrive på de forskjellige valgene? utkommende/inkommende server, osv... noen som vet? EDIT: jeg ble også litt nysgjerrig på mobil tv, hva må jeg gjøre for å for.eks se hotel cæsar? Endret 10. mars 2006 av alex91 Lenke til kommentar
deleder Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 jeg har et spm angående e-post leseren: jeg vil bruke min gmail konto på N70, men jeg vet ikke hva jeg skal skrive på de forskjellige valgene? utkommende/inkommende server, osv... noen som vet? EDIT: jeg ble også litt nysgjerrig på mobil tv, hva må jeg gjøre for å for.eks se hotel cæsar? 5734242[/snapback] Det står på gmail.com Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) kan hende jeg er litt n00b nå, men jeg fant det ikke på gmail.com, kunne ikke være litt mer spesifikk? Edit: jeg fant det Endret 11. mars 2006 av alex91 Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Jeg tror jeg har ett problem med min N70 Det skjedde for ca en måned siden og har ikke forsvunnet. Jeg vet ikke hva det gjør eller om det er noe å bry seg om.. Men jeg har fått ett "pil-symbol" øverst til høyre under batteri-indikatoren. Der hvor det dukker opp at brev når man har fått ny melding, og en nøkkel når tastelåsen er på. Jeg vet ikke hvordan symbolet kom dit... det bare var der plutselig. Jeg har restarta, til og med bytta sim-kort og operatør fra netcom til Telenor. Så jeg aner ikke hva det er. Bare at det er irriterende Jeg legger ved ett bilde av hvordan det symbolet ser ut for at noen forhåpentligvis vet hva det betyr. MVH Eirik Lenke til kommentar
dinosauren Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Jeg har N70 og jeg lurer på om det er mulig å opprette mapper i galleriet? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Jeg tror jeg har ett problem med min N70 Det skjedde for ca en måned siden og har ikke forsvunnet. Jeg vet ikke hva det gjør eller om det er noe å bry seg om.. Men jeg har fått ett "pil-symbol" øverst til høyre under batteri-indikatoren. Der hvor det dukker opp at brev når man har fått ny melding, og en nøkkel når tastelåsen er på. Jeg vet ikke hvordan symbolet kom dit... det bare var der plutselig. Jeg har restarta, til og med bytta sim-kort og operatør fra netcom til Telenor. Så jeg aner ikke hva det er. Bare at det er irriterende Jeg legger ved ett bilde av hvordan det symbolet ser ut for at noen forhåpentligvis vet hva det betyr. MVH Eirik 5739060[/snapback] Det betyr at du har aktivert viderekobling. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Jeg har N70 og jeg lurer på om det er mulig å opprette mapper i galleriet? 5740574[/snapback] Du kan legge ved album i bilder og video galeriet. Om det var noe av det du tenkte på. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Takk skal du ha for hjelpen Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Takk skal du ha for hjelpen 5741703[/snapback] No problem. Har vært sånn på de siste Symbian telefonene, i hvert fall. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Skulle kjøpt meg en bæreveske til min N70, noen forslag? Lenke til kommentar
Sterkola Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Hei. Plutselig har ringelyden OG vibreringa blitt borte når det ringer. Det skjer selvsagt ikke hele tiden, slik at det er umulig å se noen logikk i det. Eneste endringen jeg har gjort i det siste er å innstallere "se hvem som ringer" programmet fra 1881, men det skjer selvom jeg skrur av oppkoblingen derfra. Har også slette et par hundre meldinger og de fleste bildene. Har et Kingston 512 MB minnekort. Noen som har vært borti noe lignende? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Ja. Kjent problem. Lever på service, og det tar dem to uker å fikse problemet. Men er tross alt verdt å få tilbake en telefon som fungerer. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Må den inn til hovedverskted, eller klarer de fleste verkstedene selv å fikse saken? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Må nok sendes inn til hovedverksted. Men uansett hvor du leverer den inn (butikken eller mobilverksteder) sender den for deg. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Jeg tror jeg har ett problem med min N70 Det skjedde for ca en måned siden og har ikke forsvunnet. Jeg vet ikke hva det gjør eller om det er noe å bry seg om.. Men jeg har fått ett "pil-symbol" øverst til høyre under batteri-indikatoren. Der hvor det dukker opp at brev når man har fått ny melding, og en nøkkel når tastelåsen er på. Jeg vet ikke hvordan symbolet kom dit... det bare var der plutselig. Jeg har restarta, til og med bytta sim-kort og operatør fra netcom til Telenor. Så jeg aner ikke hva det er. Bare at det er irriterende Jeg legger ved ett bilde av hvordan det symbolet ser ut for at noen forhåpentligvis vet hva det betyr. Hei Hvilken reting går den pilen?Bare rett opp? MVH Eirik 5739060[/snapback] Det betyr at du har aktivert viderekobling. 5741032[/snapback] Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 noen som vet om det går ann å se på en film på N70? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Ja. .mp4-filer. Men det er realplayer, så det skulle vel egentelig gå ann å se mange andre formater? Jeg har ikke funnet noen andre ivertfall. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 noen som vet hvor mye jeg kan få for N70 med netcom operatørlås? kan jeg forvente 3500kr ca? med et 512minnekort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå