Gå til innhold

Nokia N70 - erfaringer, tilgjengelighet, osv.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har et spm angående e-post leseren:

 

jeg vil bruke min gmail konto på N70, men jeg vet ikke hva jeg skal skrive på de forskjellige valgene? utkommende/inkommende server, osv...

 

noen som vet?

 

EDIT: jeg ble også litt nysgjerrig på mobil tv, hva må jeg gjøre for å for.eks se hotel cæsar?

Endret av alex91
Lenke til kommentar
jeg har et spm angående e-post leseren:

 

jeg vil bruke min gmail konto på N70, men jeg vet ikke hva jeg skal skrive på de forskjellige valgene?  utkommende/inkommende server, osv...

 

noen som vet?

 

EDIT: jeg ble også litt nysgjerrig på mobil tv, hva må jeg gjøre for å for.eks se hotel cæsar?

5734242[/snapback]

 

Det står på gmail.com

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg har ett problem med min N70 :p

 

Det skjedde for ca en måned siden og har ikke forsvunnet.

Jeg vet ikke hva det gjør eller om det er noe å bry seg om..

Men jeg har fått ett "pil-symbol" øverst til høyre under batteri-indikatoren. Der hvor det dukker opp at brev når man har fått ny melding, og en nøkkel når tastelåsen er på.

Jeg vet ikke hvordan symbolet kom dit... det bare var der plutselig. Jeg har restarta, til og med bytta sim-kort og operatør fra netcom til Telenor.

Så jeg aner ikke hva det er. Bare at det er irriterende :p Jeg legger ved ett bilde av hvordan det symbolet ser ut for at noen forhåpentligvis vet hva det betyr.

 

MVH

Eirik

post-50714-1142118974_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg har ett problem med min N70 :p

 

Det skjedde for ca en måned siden og har ikke forsvunnet.

Jeg vet ikke hva det gjør eller om det er noe å bry seg om..

Men jeg har fått ett "pil-symbol"  øverst til høyre under batteri-indikatoren. Der hvor det dukker opp at brev når man har fått ny melding, og en nøkkel når tastelåsen er på.

Jeg vet ikke hvordan symbolet kom dit... det bare var der plutselig. Jeg har restarta, til og med bytta sim-kort og operatør fra netcom til Telenor.

Så jeg aner ikke hva det er. Bare at det er irriterende :p  Jeg legger ved ett bilde av hvordan det symbolet ser ut for at noen forhåpentligvis vet hva det betyr.

 

MVH

Eirik

5739060[/snapback]

Det betyr at du har aktivert viderekobling.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Plutselig har ringelyden OG vibreringa blitt borte når det ringer. Det skjer selvsagt ikke hele tiden, slik at det er umulig å se noen logikk i det. :dontgetit:

 

Eneste endringen jeg har gjort i det siste er å innstallere "se hvem som ringer" programmet fra 1881, men det skjer selvom jeg skrur av oppkoblingen derfra.

 

Har også slette et par hundre meldinger og de fleste bildene. Har et Kingston 512 MB minnekort.

 

Noen som har vært borti noe lignende?

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg har ett problem med min N70 :p

 

Det skjedde for ca en måned siden og har ikke forsvunnet.

Jeg vet ikke hva det gjør eller om det er noe å bry seg om..

Men jeg har fått ett "pil-symbol"  øverst til høyre under batteri-indikatoren. Der hvor det dukker opp at brev når man har fått ny melding, og en nøkkel når tastelåsen er på.

Jeg vet ikke hvordan symbolet kom dit... det bare var der plutselig. Jeg har restarta, til og med bytta sim-kort og operatør fra netcom til Telenor.

Så jeg aner ikke hva det er. Bare at det er irriterende :p  Jeg legger ved ett bilde av hvordan det symbolet ser ut for at noen forhåpentligvis vet hva det betyr.

 

Hei

Hvilken reting går den pilen?Bare rett opp?

 

MVH

Eirik

5739060[/snapback]

Det betyr at du har aktivert viderekobling.

5741032[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...