Gå til innhold

Nokia N70 - erfaringer, tilgjengelighet, osv.


Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan man får telefonen til å fungere med medfølgende kabel? Jeg starter Nokia Pc suite og velger administrer tilkoblinge,r og velger kabeltilkobling. Jeg putter i kabelen slik den ber om, også blir den abre stående. Sist gang lot jeg den stå der i to timer uten at noe skjedde. Noen som har tips?

5710566[/snapback]

 

 

 

kjøre en restart på pc med kabelen tilkoblet telefonen.

5711139[/snapback]

Det funka ved å putte inn kabelen utenom programmet :S :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

alex91:

 

- hvor lenge må mobilen lades første gang?

 

Den skal vel bare lades til den forteller at batteriet er fulladet. Da lades ikke batteriet mer uansett, etter det jeg har hørt.

 

- vis jeg bruker datakabel, fungerer det akkurat som om jeg skullle brukt en minnekort leser? at den står som en ekstern harddisk?

 

Omtrent. Du får den opp som en egen "disk" under Min datamaskin ja, der du blant annet får opp telefonminnet og minnekortet. Du må imidlertid installere medfølgende programvare på PC-en først.

Lenke til kommentar
Pakkedatatilkobling aktiv

 

Dette er meldingen som står på telefonen min etter at jeg er ferdig med en samtale! Hvorfor?

 

Det var slik før en gang også, men da fikk jeg ordnet det med en eller annen innstilling som jeg forandret på.. Hvor var nå dette? Men, like viktig; Hvorfor kom "problemet" tilbake?

 

Og, for det tredje; Hva er dette for noe egentlig? :)

 

 

Takk, takk!!

Lenke til kommentar

jeg har enda et spm:

 

Jeg skal ta fly til aalesund imorra, og da lurte jeg på om det var flymodus på denne mobilen?

 

og flymodus virker vel sånn at man tar ut simkorte, sånn at man ikke kan få noen innkomende samtaler/mld?

 

men utenom det kan mobilen brukes som jeg vil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...