theDurkan Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Noen som vet hvordan man får telefonen til å fungere med medfølgende kabel? Jeg starter Nokia Pc suite og velger administrer tilkoblinge,r og velger kabeltilkobling. Jeg putter i kabelen slik den ber om, også blir den abre stående. Sist gang lot jeg den stå der i to timer uten at noe skjedde. Noen som har tips? 5710566[/snapback] kjøre en restart på pc med kabelen tilkoblet telefonen. 5711139[/snapback] Det funka ved å putte inn kabelen utenom programmet :S Lenke til kommentar
CaD Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 alex91: - hvor lenge må mobilen lades første gang? Den skal vel bare lades til den forteller at batteriet er fulladet. Da lades ikke batteriet mer uansett, etter det jeg har hørt. - vis jeg bruker datakabel, fungerer det akkurat som om jeg skullle brukt en minnekort leser? at den står som en ekstern harddisk? Omtrent. Du får den opp som en egen "disk" under Min datamaskin ja, der du blant annet får opp telefonminnet og minnekortet. Du må imidlertid installere medfølgende programvare på PC-en først. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Pakkedatatilkobling aktiv Dette er meldingen som står på telefonen min etter at jeg er ferdig med en samtale! Hvorfor? Det var slik før en gang også, men da fikk jeg ordnet det med en eller annen innstilling som jeg forandret på.. Hvor var nå dette? Men, like viktig; Hvorfor kom "problemet" tilbake? Og, for det tredje; Hva er dette for noe egentlig? Takk, takk!! Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Du bruker vel ikke telefonoppslaget til 1881? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 jeg har enda et spm: Jeg skal ta fly til aalesund imorra, og da lurte jeg på om det var flymodus på denne mobilen? og flymodus virker vel sånn at man tar ut simkorte, sånn at man ikke kan få noen innkomende samtaler/mld? men utenom det kan mobilen brukes som jeg vil? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) ja, det er flymodus på den. Bare gå på profiler og velg frakoblet, da slår den av senderen. Trenger ikke å ta ut simkorte nei. Endret 8. mars 2006 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Bare trykk på av/på-knappen og velg frakoblet. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Du bruker vel ikke telefonoppslaget til 1881? 5720196[/snapback] nope... Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 takker for svar Stig-Arne og walter_melon Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 har et lite "n00b" spm her nå orker ikke lese bruksannvisninga hvordan tar på man tastelås? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 venstre valgtast og stjerne Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 takker men en annen ting, jeg har lastet over sanger på minnekorte, under sounds! men det dukker ikke opp i medieavspilings programme, hva har jeg gjort feil? hvor skal jeg legge det for å kunne bruke avspillingsprograme? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 du må oppdatere samlingen. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Hvor lenge varer batteriene deres ved normal bruk? Greit nok at det er mye teknologi pressa inn i N70, men jeg har ikke hatt en telefon som holder så dårlig på strømmen siden jeg hadde Motorola StarTac på 90-tallet. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 2-3 dager med ok bruk og bra dekning. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Hvor lenge har du hatt den? Min nærmer seg to uker nå, og den går sjelden over en halv-annen dag før jeg må lade. Har du bluetooth på hele tida? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 min holder i 3-4 dager. Da er 3G slått av og blåtann slått på konstant. Er godt fornøyd med batteritiden. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Bruker den mer strøm når den har 3G'en på? Altså når den er i grenseland mellom 3G og ikke 3G holdt jeg på å si.. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 min holder i 3-4 dager.Da er 3G slått av og blåtann slått på konstant. Er godt fornøyd med batteritiden. 5731418[/snapback] Kan man skru av 3G? Hvordan da? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Ja, det kan man under nettverk, eller noe. Velg GSM i stedet for "dobbeltnett" eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå