Gå til innhold

Nokia N70 - erfaringer, tilgjengelighet, osv.


Anbefalte innlegg

Blir mobilen tregere med stort minnekort?

 

Det er mye snakk om minnekort greier her. F.eks så og så mye volt, de må ha dual volt, mobilen støtter kun 512 mb, noen sier plutselig den støtter 1 gb med nokia orginal kort. Skikkelig forvirret kan noe gi en skikkelig oppklaring i dette?

5688034[/snapback]

 

ingen hjelp i å dobbel poste på så kort tid ;)

 

men tror ikke det skal ha noe å si ;) (med stor mmc kort)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilke minnekort passer til N70? Går det ann å sette inn 1GB?

5696151[/snapback]

 

 

Jeg fikk beskjed om at fra Nokia support at N70 kan bruke Nokias orginale 1 giga minne kort. Det virket helt fint hos meg, ikke ble telefonen merkbart tregere heller , men N70 er vel så treg som det går an fra før av da :-)

 

 

mvh kjebe

Lenke til kommentar
Blir mobilen tregere med stort minnekort?

 

Det er mye snakk om minnekort greier her. F.eks så og så mye volt, de må ha dual volt, mobilen støtter kun 512 mb, noen sier plutselig den støtter 1 gb med nokia orginal kort. Skikkelig forvirret kan noe gi en skikkelig oppklaring i dette?

5688034[/snapback]

 

ingen hjelp i å dobbel poste på så kort tid ;)

 

men tror ikke det skal ha noe å si ;) (med stor mmc kort)

5688072[/snapback]

 

 

RS DV MMC ( redused size dual voltage mmc card) Leste et sted at det også blir nevnt som mmc mobile. skal visstnok passe på N70.

Jeg tok ikke sjansen på å prøve meg frem så jeg bestillte et org. nokia 1 giga kort, funker helt ok

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man får telefonen til å fungere med medfølgende kabel? Jeg starter Nokia Pc suite og velger administrer tilkoblinge,r og velger kabeltilkobling. Jeg putter i kabelen slik den ber om, også blir den abre stående. Sist gang lot jeg den stå der i to timer uten at noe skjedde. Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man får telefonen til å fungere med medfølgende kabel? Jeg starter Nokia Pc suite og velger administrer tilkoblinge,r og velger kabeltilkobling. Jeg putter i kabelen slik den ber om, også blir den abre stående. Sist gang lot jeg den stå der i to timer uten at noe skjedde. Noen som har tips?

5710566[/snapback]

 

 

 

kjøre en restart på pc med kabelen tilkoblet telefonen.

Lenke til kommentar
nå har jeg et par spm som sikkert er besvat før, men jeg orker ikke lese gjennom de 30sidene.

 

- hvor lenge må mobilen lades første gang?

- vis jeg bruker datakabel, fungerer det akkurat som om jeg skullle brukt en minnekort leser? at den står som en ekstern harddisk?

5710819[/snapback]

 

anyone?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...