Gå til innhold

Nokia N70 - erfaringer, tilgjengelighet, osv.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nå har ikke jeg lest gjennom alle 29 sidene her, så jeg vet ikke om svaret står her fra før av.

 

mitt valg står jo mellom 6280 og n70, jeg heller litt til n70 pga at den allerede er i butikken og at den er symbian.

 

men så leste jeg at den ikke brukte hele skjermen som søker når man tar bilder, er dette et stort minus? og at den "kun" har cif oppløsning når man tar video

 

mens 6280 bruker hele skjermen, og har vga oppløsning

 

hvilken burde jeg gå for? er n70 den mest komplette mobilen? eller 6280?

 

takker for alle svar

 

EDIT: har noen et bilde av søkeskjermen til n70?

Endret av alex91
Lenke til kommentar
ja det kan man!

5680621[/snapback]

 

fint :D

 

da er mine bekymringer om at man bare kunne se 2/3 av skjermen som søker løst!

 

:p

5681103[/snapback]

 

Så lenge du kan se bildet på hele skjermen etterpå, ser jeg ikke helt problemet :hmm:

5685051[/snapback]

Mulig jeg har oversett noe, men jeg klarer ikke få sett bilder i fullskjerm skikkelig? Velger jeg å vise bildene som fremvisning, kommer det en tempostyring klint over halve skjermen, mens den starter lysbildefremvisning. Går det ikke ann å bare se på ett bilde i fullskjerm uten alt stryet med å skru ned hastigheten på det treigeste, og vente til at den forsvinner fra skjermen?

Lenke til kommentar

Bare trykk på "7" to eller tre ganger så kommer bildet i fullskjerm.

 

 

Og apropos bilder, er det ikke mulig å velge hvilket bilde man skal overføre til PC'n med Image Store? Foreløpig har jeg bare fått den til å kopiere samtlige bilder over på dataen hver gang. Det er jo fryktelig klønete når jeg bare skal ha ETT bilde...

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt å kjøpe meg nokia n70. Lurer på hvor mye minne den kommer med og hvor mye minne kan utvides?? (blir mobilen tregere med et stort minnekort)

 

Hvordan er det med musikkfilene når de lagres. Er det en slik fin innredning som på ipod, at det går etter album,artister osv. Eller er det slik at du lagrer masse sanger og så må du bla ned til den du skal ha?

 

Er det god lydkvalitet? Kan en slik mobil erstatte en 256mb mp3 spiller. Er øreproppene du får med gode?? Kan du bruke dine egne ørepropper?

 

 

Litt mange spørsmål men jaja!

 

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt å kjøpe meg nokia n70. Lurer på hvor mye minne den kommer med og hvor mye minne kan utvides?? (blir mobilen tregere med et stort minnekort)

 

Hvordan er det med musikkfilene når de lagres. Er det en slik fin innredning som på ipod, at det går etter album,artister osv. Eller er det slik at du lagrer masse sanger og så må du bla ned til den du skal ha?

 

Er det god lydkvalitet? Kan en slik mobil erstatte en 256mb mp3 spiller. Er øreproppene du får med gode?? Kan du bruke dine egne ørepropper?

 

 

Litt mange spørsmål men jaja!

 

Takk på forhånd!

5686273[/snapback]

 

1: Det følger med et 64 mb minnekort, kan kjøpe opp til 1024 mb (noen, si i fra hvis jeg tar feil). Har et slikt minnekort i min N70 512 mb minnekort og det fungerer helt fint!

 

2: Usikker

 

3: Lydkvalitet, den er meget god syntes jeg, og de medfølgende øreproppene er gode å ha på. (De brukes også når man skal høre på radio og musikk + at de også kan brukes som handsfree.

 

:)

 

EDIT: Man kan ikke bruke egne ørepropper, men jeg mener å ha lest en plass at man kan kjøpe en adapter så man kan bruke sitt eget headset.

Endret av mompen
Lenke til kommentar

Er det god lydkvalitet? Kan en slik mobil erstatte en 256mb mp3 spiller. Er øreproppene du får med gode?? Kan du bruke dine egne ørepropper?

 

 

 

Nå vet jeg ikke hvor fin du er på det. Men jeg har en slik mp3-spiller som jeg syns låter helt "greit", lydkvaliteten på N70 sammenlignet med denne med standard ørepropper står i hvertfall ikke tilbake for noe. Men siden jeg ikke tør gå rundt med mobilen i lomma når jeg trener foretrekker jeg den lille mp3-spiller'n i stedet.

 

Tror nok fint en N70 kan erstatte en mp3-spiller hvis det er praktisk mulig for deg å gå rundt med den når du bruker den funksjonen mest. Øreproppene er som ørepropper flest, helt greie.

Lenke til kommentar

Blir mobilen tregere med stort minnekort?

 

Det er mye snakk om minnekort greier her. F.eks så og så mye volt, de må ha dual volt, mobilen støtter kun 512 mb, noen sier plutselig den støtter 1 gb med nokia orginal kort. Skikkelig forvirret kan noe gi en skikkelig oppklaring i dette?

Lenke til kommentar

Hvordan er det med musikkfilene når de lagres. Er det en slik fin innredning som på ipod, at det går etter album,artister osv. Eller er det slik at du lagrer masse sanger og så må du bla ned til den du skal ha?

 

 

Takk på forhånd!

5686273[/snapback]

 

I musikkspilleren så sorteres musikken etter artist, album, nykommere, alle låter og spillelister.

spillelistene lager du selv på telefonen. Fungerer veldig bra :)

Lenke til kommentar

Blir mobilen tregere med stort minnekort?

 

Det er mye snakk om minnekort greier her. F.eks så og så mye volt, de må ha dual volt, mobilen støtter kun 512 mb, noen sier plutselig den støtter 1 gb med nokia orginal kort. Skikkelig forvirret kan noe gi en skikkelig oppklaring i dette?

Lenke til kommentar

Blir mobilen tregere med stort minnekort?

 

Det er mye snakk om minnekort greier her. F.eks så og så mye volt, de må ha dual volt, mobilen støtter kun 512 mb, noen sier plutselig den støtter 1 gb med nokia orginal kort. Skikkelig forvirret kan noe gi en skikkelig oppklaring i dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...