Eulogy Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Så det du sier er at du egentlig ikke vet hva som er forskjellen, bortsett fra fargene? Du sier du ikke vet om det finnes en N70-2, men du regner med at den er dyrere? Nei, jeg regner med at det bare er fargene som er forskjellen og at det ikke er store forskjellene når det gjelder treghet. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Med andre ord ikke stort å bry seg om? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Er store forskjeller i tregheten. Men jeg går utifra at det finnes N70-2, men så sier Eulossji at den heter N70-5. Men at det er to forskjellige telefoner, det vet jeg. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Men hvor står det hvilken det er? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Det står N70-1 i bruksanvisningen på min. Eneste jeg vet om er N70-1 og N70-5. Ifølge google er N70-5 uten 3G. Mixel er usikker på om det finnes N70-2, men han er sikker på at det er store forskjeller når det gjelder treghet. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Det står N70-1 i bruksanvisningen på min. Eneste jeg vet om er N70-1 og N70-5. Ifølge google er N70-5 uten 3G. Mixel er usikker på om det finnes N70-2, men han er sikker på at det er store forskjeller når det gjelder treghet. 5495100[/snapback] Jeg finner den ikke igjen nå, men jeg leste et sted at det er to versjoner. Men jeg begynner å lure på om det ikke er flere også. For jeg har sett folk som har N70, med annerledes knapper. Samme typer knapper som dummiestelefonen butikkene har av N70. Men en kompis av meg har en N70 som er mye raskere, og han sin kostet også mer. Jeg merker også at deskelet hans bakpå er bedre. Lenke til kommentar
natetja Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 I telebutikken i dag så jeg et RS MMC minnekort på 1GB. Ekspeditøren sa at dette kunne benyttes i min N70. Stemmer dette? Står jo både på Amobil og andre mobilsider at minnet til N70 kun kan utvides med 512 MB. Og hvis det stemmer at man kan få tak i RS MMC minnekort på 1GB, hvorfor står da dette ikke oppført i prisguiden? Noen som vet hvor jegkan kjøpe !GB minnekort til N70 billig på nettet? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Nå har jeg fått anskaffet meg N70, jeg også! Og jeg er knallfornøyd!! Liker denne fon'n veldig godt!! Og det at du kan ha messenger og at man kan sortere kontaktene etter "grupper" er jo bare knall!! (pitteliten nedtur at de ikke skiller Etternavn, Fornavn med komma.. men, men..) Liker den bare mer og mer!! Har N70-1 da.. det sto det på esken.. Skulle den være treigere? (eller, kanskje jeg ikke vil vite.. hmm..) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Finnes ikke andre enn N70-1 og N70-5. N70-5 er uten 3G. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 ååh.. åkei.. Mente det var noen som snakket om en N70-2, eller noe sånn.. Men, jeg har nå ikke peil.. Lenke til kommentar
palvaa Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg har nettopp kjøpt meg en N70 men får ikke sendt kontakter via sms eller mms.....hvis jeg f.eks skal sende en kontakt i fra min mobil til en kompis eller kollega så blir bare meldinga i utboksen og jeg får en melding om at den ikke kan sendes.....hva gjør jeg galt ? får dere det til ? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg har nettopp kjøpt meg en N70 men får ikke sendt kontakter via sms eller mms.....hvis jeg f.eks skal sende en kontakt i fra min mobil til en kompis eller kollega så blir bare meldinga i utboksen og jeg får en melding om at den ikke kan sendes.....hva gjør jeg galt ? får dere det til ? 5509068[/snapback] Fungerer helt fint hos meg Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Nå har telefonen min slutte tå ringe og vibrere når noen ringer meg. Har prøvd alle instillinger, og var hos serviceverksted i går for å sjekke. Virker som et vanlig problem, men de må sende den til Sverige ifølge mannen på Mobilfiksern, og det tar en uke. Flere som har opplevd lignende? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 jeg opplevde det samme...det kom seg når jeg skiftet til en "vanlig" ringetone...og så tilbake til mp3-ringetonen! Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 jeg opplevde det samme...det kom seg når jeg skiftet til en "vanlig" ringetone...og så tilbake til mp3-ringetonen! 5520686[/snapback] Det funker ikke her. Har prøvd med både ringetoner som er standard, mp3 på minnekort, og mp3 på telefonminnet. Ingenting fungerer. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Sliter med å få telefonen koblet opp mot PC Suite 6.6.16 Finner telefonen, parrer den med maskinen. Men ingenting skjer i pc suite, ingen telefon er koblet til. Noen som har vært borti lignende? Edit: Skal prøve å bruke Pc Suite 6.7 Endret 30. januar 2006 av Stig-Arne Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 har du prøvd å starte mobilen på nytt med kabel i? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 ah, glemte å legge til at kabel fungerer perfekt, er blåtann tjafse som ikke fungerer. Og det irriterer meg. Lenke til kommentar
kjebe Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 I telebutikken i dag så jeg et RS MMC minnekort på 1GB. Ekspeditøren sa at dette kunne benyttes i min N70. Stemmer dette? Står jo både på Amobil og andre mobilsider at minnet til N70 kun kan utvides med 512 MB. Og hvis det stemmer at man kan få tak i RS MMC minnekort på 1GB, hvorfor står da dette ikke oppført i prisguiden? Noen som vet hvor jegkan kjøpe !GB minnekort til N70 billig på nettet? 5495722[/snapback] Jeg ringte til Nokia support og fikk beskjed om at N70 ihvertfall støtter nokias 1 giga kort. Kjøpte dette kortet hos gsm.no. Virker helt fint på min telefon Skal en kjøpe annet kort merke må en vel passe på at det har rett spenning. Det er jo flere navn ute og går. RS MMC kort må vel i tillegg ha DV( dual voltage) ? og RS DV MMC kalles vel også mmc mobile? Jeg tok ingen sjanser og kjøpte nokias eget kort. prisen hos gsm.no på nokia kortet var jo ikke så mye høyere enn andre merker. mvh kjebe Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 får ikke til blåtann tjafse mellom telefonen og pc`en. Får bare opp at telefonen ikke kunne gjenkjennes eller ikke gokjennes. Har siste pc suite inne nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå