CellularDude Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Flere lesererfaringer finnes under "Lesertester". 'jevel' har skrevet en test som er verd å lese. I tillegg finnes ulike tester rundt om på nettet, blant annet her på amobil. Lenke til kommentar
geirandreo Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Er det noen andre som opplever at N70 henger når man skriver meldinger? Ikke sånn at den ligger etter eller no, men at den henger helt! Må restarte for å få liv i den igjen. Har installert:eFileManager Graph Explode Arena c2doom Worms Golf Fatal Force Marble Revolution Snake EX Bounce MotoRacer Doom RPG Streetsoccer 2 BlackList MMS it! I tillegg til standardprogrammene Noen kjente problemer med noen av disse programmene/ spillene? *#0000# gir meg følgende: v2.0536.0.2 12-09-05 RM-84 *Sniff, sniff* Lukter det firmware upgrade? 5175812[/snapback] ligger vel kanskje i kortene at MMS it! kan være årsaken...... Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Noen som vet om det finnes et program som gjør at jeg kan bruke lyset bak som lommelykt...? Og går det an å fjerne den irriterende oppstartstonen, og få telefonen til å starte litt kjappere? Tar et halvt år å slå på telefonen, jo.... Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Tastene er en tilvenningssak. De er litt småe men... For å fjærne oppstartslyden så kan du sette telefonen på lydløs før du slår den av. Da kommer det ikke lyd når du skrur den på. Du kan også bytte på hva oppstarts meldingen skal være. Inn på Verktøy-> innstillinger-> Telefon-> Generel -> velkomstmelding/logo Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Har hatt n70 en god stundt nå, noen som irriterer meg SYKT, å er dårlig er det skyve dekselet bak!! Det knirker som bare det, når jeg har den i lomma osv..noen andre som har samme problem?? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 går det ikke a å ta av kamradekslet? eventuelt rive det av? høres ut som et irriterende problem. Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Kameradekselet aktiverer kameraet når det åpnes. Og beskytter linsen. Tviler på det går å fjerne det uten å modde bryteren som registrerer stillingen på dekselet. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 skjønner. virker som et veldig irriterende problem... Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Noen som vet om det finnes et program som gjør at jeg kan bruke lyset bak som lommelykt...? Og går det an å fjerne den irriterende oppstartstonen, og få telefonen til å starte litt kjappere? Tar et halvt år å slå på telefonen, jo.... 5178156[/snapback] Noen som har noe svar på dette eller?? Hadde vært fett å bruke den lampa bak som lommelykt, som på k700i... Og enig; det tar nesten et halvt år å slå på telefonen... Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 ligger vel kanskje i kortene at MMS it! kan være årsaken...... 5177930[/snapback] No shit.. MMS it! anbefales ikke dersom man vil ha en telefon som ikke henger.. Takk geirandreo! Så meg helt blind på den lista, tanken falt meg aldri inn! Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Har hatt n70 en god stundt nå, noen som irriterer meg SYKT, å er dårlig er det skyve dekselet bak!! Det knirker som bare det, når jeg har den i lomma osv..noen andre som har samme problem?? 5180020[/snapback] Det knirka som #&&§ ganske lenge, så jeg gikk lei. Tok en rull svart el-teip og satte et par biter på strategiske steder, og vips så var plastikk-mot-plastikk lyden borte som dugg for solen! Jeg dro ned kameradekselet, teipa på noen klumper med teip slik at jeg skyver dekselet over teipen igjen når jeg skyver det tilbake! Plutselig fiksa jeg flere av N70 problemene! Ingen knirking, og dekselet sitter vesentlig bedre (har ikke dratt det ned på vei opp av lomma en eneste gang etterpå)! Og er man litt fingernem, ja så syns ikke teipen når dekselet er igjen heller! Anbefales!! Endret 21. november 2005 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Bjørnar du har vell ikke bilder av baksida? Virket interssant! edit: som jeg sikkert har spurt før, er batteritiden bra i praksis? Holder den ut med litt knipsing, musikk og diverse i noren dager? Endret 21. november 2005 av Singh tha king Lenke til kommentar
029kid Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Noen som har testa å se tv med n70 ? Jeg får det ikke til, vet ikke om det fungerer med netcom enda.. men det kommer en mld om at jeg må angi standard tilgangspunk når jeg klikker på nrk linken. Noen som også har testa å gå inn på wap siden til NDB (om noen er kunder der) for å sjekke kontoen ? Funker det ? Får error her... "internett feil".... så lukkes nettet.. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg har prøvd mobil-tv på N70 Det er skikkelig morro det da... Blir litt dyrt i lengden men. Og bildet er litt lite... så det er ikke så mye man får sett. Men det funker jo bra hvis man absolutt MÅ se noe. Lenke til kommentar
029kid Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) fikk det til Endret 22. november 2005 av 029kid Lenke til kommentar
cavey Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 092kid - har du fått til 3g med netcom? Har mobyson, men de bruker netcom og har samme innstillingene. Tror ikke det blir så mye mobiltv-seing, men det er gøy å få det til liksom.. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 3-G med netcom går hvis du spør om det. Veit ikke om det går med Mobyson. Har det selv, og får ett lite 3G symbol på telefonen, men videotelefoni fungerer ikke. Mobil-tv gjør det tror jeg men det er dyrt og går treigt.... Lenke til kommentar
Semal Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 3-G med netcom går hvis du spør om det. 5193096[/snapback] Jeg har lyst på 3G når jeg først har en 3G telefon(N70), og jeg har netcom. Kan jeg bare gå til forhandleren(KlartSvar) og "få" 3G? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Mobyson-abonnementet er billig og anbefales! 40 øre pr melding og 79 øre pr min for å ringe. Ingen månedsavgift. www.mobyson.no Lenke til kommentar
Me04 Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Kan man ha videotelefoni hvis man har Tele2 mobile pluss. Tele2 samarbeider jo litmed Telenor!! Vet noen om det går ann eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå