Gå til innhold

Nokia N70 - erfaringer, tilgjengelighet, osv.

Anbefalte innlegg

I tillegg opplever jeg at jeg ikke får redigert bilder i telefonen. Skjer dette med deg også?

Nå fant jeg ut noe rart!! Det går ann å sende og motta bilder via bluetoothprogramvaren (det rare kommer snart:).

Jeg sendte derfor et bilde jeg har tatt med telefonen over til pc'en for å redigere det der Det gikk nemlig ikke ann å redigere det i telefonen, feilmeldingen "feil under lasting av bilde" ble vist. Ved endt redigering sendte jeg bilde tilbake til telefonen, nøyaktig samme størrelse hadde bare rotert det!

Når jeg så forsøkte å åpne det i telefonen og redigere det - så gikk det!! Ergo; kun tilsendte bilder kan man redigere i telefonen, ikke de bilder man har tatt med telefonen selv!

Flere som opplever problemer omkring dette?

Kjenner jeg begynner å bli forbanna... :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For de som har interesse av det så fikk jeg endelig til kabeltilkoblingen mellom N70 og pc`en slik at pc-suite fungerer. Sendte mail til Nokia og forklarte problemet. Fikk til svar at løsningen trolig var å laste ned deres siste versjon av pc-suite, 6.6.18 tror jeg den het. Etter å ha innstallert denne, restartet pc`en koblet til kabelen og telefonen ble maskinvaren funnet, men fremdeles ingen kontakt med pc-suite. ... :mad:

Da jeg koblet fra kabelen igjen, slo av telefonen, tok ut batteriet, restartet telefonen og koblet til igjen fungerte faktisk alt som det skulle !! :thumbup:

Ikke spør meg hvorfor ! Så nå har mitt nyinnkjøpte minnekort på 512 mb blitt fylt opp av musikk og alt er ( foreløpig ) bare fryd ! Lykke til dersom det er andre som har samme problem !

Lenke til kommentar
For de som har interesse av det så fikk jeg endelig til kabeltilkoblingen mellom N70 og pc`en slik at pc-suite fungerer. Sendte mail til Nokia og forklarte problemet. Fikk til svar at løsningen trolig var å laste ned deres siste versjon av pc-suite, 6.6.18 tror jeg den het. Etter å ha innstallert denne, restartet pc`en koblet til kabelen og telefonen ble maskinvaren funnet, men fremdeles ingen kontakt med pc-suite. ... :mad:

Da jeg koblet fra kabelen igjen, slo av telefonen, tok ut batteriet, restartet telefonen og koblet til igjen fungerte faktisk alt som det skulle !!  :thumbup:

Ikke spør meg hvorfor ! Så nå har mitt nyinnkjøpte minnekort på 512 mb blitt fylt opp av musikk og alt er ( foreløpig ) bare fryd ! Lykke til dersom det er andre som har samme problem !

5069902[/snapback]

Dette hørte jo enkelt ut tenkte jeg - og forsøkte det samme. Uten hell:-( Fortsatt kan jeg kun synkronisere med outlook! Alt annet er "dødt". Uansett om tilkoblingen er bluetooth eller kabel!

Hadde du de samme problemene som tidligere nevnt i tråden Soulstripper, eller var det bare en kommunikasjonsfeil.

Lenke til kommentar
Hvor finner jeg temaer og andre ting til n70?

Har prøvd å se igjennom posten litt, men finner ikke noe...

Noen som vet om det er mulig å få "Automatisk tastelås" og "SMS-teller", som det var på min gamle N6230....

5070823[/snapback]

Temaer finner du blant annet på www.zedge.no og opera.no. SMS-steller og automatisk tastelås må du laste ned programmer for å få, men jeg vet i hvert fall at sistnevnte finnes i gratis programvare.

Lenke til kommentar

Noen her som kan bekrefte/avkrefte at headsettet HS-20 (nederst på siden), passer til N70.

Under kompatible telefoner står det oppført nyere modeller enn N70. Jeg skjønner da ikke hvorfor dette ikke fungerer med N70, da nyere telefoner bruker Pop port.

N70 har dog også Symbian, hvis programvare er nødvendig for å bruke dette headsettet her.

Så tilbake til spørsmålet, noen her som kan bekrefte/avkrefte dette?

Lenke til kommentar

Temaer finner du blant annet på www.zedge.no og opera.no. SMS-steller og automatisk tastelås må du laste ned programmer for å få, men jeg vet i hvert fall at sistnevnte finnes i gratis programvare.

5071002[/snapback]

Ok.. Takker!

Du veit ikke tilfeldigvis hvor man finner det?

5071139[/snapback]

JJKeyLock - Freeware ;)

5071495[/snapback]

Ekstremt bra! Veldig bra initiativ. Kanskje andre har annen morsom freeware:-)

Lenke til kommentar

magnum_h_a:

Du kan bruke smartmovie.

Det var en på forumet som hadde problemer med no dunking i radioen hvert 5. sekund.

Jeg tror jeg har svaret.

Jeg hørte på radio en dag og fikk også denne dunkinga, men den gikk over når radioen kom i stereo. Så jeg tror den dunkinga er at radioen prøver hvert 5.sekund å få inn gode nok sendinger til stereo lyd. For er det dårlig dekning så blir den i mono men gode sendinger så er den i stereo.

Endret av Eirik-h
Lenke til kommentar

5071002[/snapback]

Ok.. Takker!

5071139[/snapback]

JJKeyLock - Freeware ;)

5071495[/snapback]

5071619[/snapback]

Eh... etter at programmet er installert i minnet. Hvor finner jeg det for å aktivisere det? Ligger ikke i mappen "mine egne" som programmer vanligvis installerer seg i...

Lenke til kommentar

5071002[/snapback]

Ok.. Takker!

5071139[/snapback]

JJKeyLock - Freeware ;)

5071495[/snapback]

5071619[/snapback]

Eh... etter at programmet er installert i minnet. Hvor finner jeg det for å aktivisere det? Ligger ikke i mappen "mine egne" som programmer vanligvis installerer seg i...

5071794[/snapback]

Fant det ut, programmet la seg i en egen programmappe i menyen... For øvrig funka det veldig bra! :!:

Endret av loke_nor
Lenke til kommentar

5071002[/snapback]

Ok.. Takker!

5071139[/snapback]

JJKeyLock - Freeware ;)

5071495[/snapback]

5071619[/snapback]

Er det bare jeg som savner "mobile wallet"? finnes det en freeware til dette også? Har forsøkt å søke men fant ingen. Noen med erfaringer :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...