Gå til innhold

Nokia N70 - erfaringer, tilgjengelighet, osv.


Anbefalte innlegg

Tastene er ikke store nei. Men det går fint¨å skrive med de. Det samme gjelder bla-tastene og valg-tasten, den virker ganske liten men lett å trykke på. Tastenbe stikker såpass ut at det er behagelig å skrive meldinger.

 

Batteriet mitt holder nesten 3 dager med litt bruk. Hører på musikk (radio/mp3) ca 1 time hver dag. Ringer litt hver dag og sender en del meldinger. Tar noen bilder i hist å pist. Filmer litt å(mest for show :p)Overfører litt fra pc-mobil. Batteritiden er jo ganske bra da :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har brukt å tukla med min N70 i 1 dag nå, å jeg er kjempe fornøyd med mobilen, bortsett fra det med Galleri funksjonen ! Man for jo ikke organisert ting der. Irriterer meg at alt må være samla på 1 sted når det gjelder bilder å videoklipp. Greit nok man kan lage album(snarveier), men likevell er det iriterende at alt samler seg på 1 sted. Jeg hadde Nokia 6600 før N70, å på Nokia 6600 kunne man sortere å lage mapper som bare det, til alt multimedia.

 

Er det kanskje bare jeg, som ikke har funnet ut enda på åssen man gjør det, eller har Nokia valgt en mere tungvint Galleri på N70.

 

Men ellers er N70 helt konge! Lekker å se på, proppa med funksjoner, men bare synd det med Galleriet.. :mad:

 

Hva syntes dere andere som har N70 ? ? :hmm:

Lenke til kommentar

Herlig! Føles som julaften her jeg har fått den i hus :)

 

Jeg drev og lurte på hvordan jeg skulle overføre kontaktene og kalendertingene over på den nye. Og så snublet jeg over "Overføring" inne på "Verktøy", og så var den saken biff!

 

Stor forskjell i hastighet fra Nokia 3650 som jeg er vant med. + Masse godsaker, og ti ganger bedre lyd enn den dritt-mp3-spilleren jeg har fra før :) + utrolig forskjell i bildekvaliteten, både stillbilde og video.

 

Men ER det noen som har peiling på hvor man kan finne en nedtellingsalarm? (ala pizzatimer som er på alle "enkle" nokia-telefoner)? Tungvindt å skrive inn klokkeslett...

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått meg N70, og er kjempefornøyd! Betalte 2899 på elkjøp med telenor privat + abbonoment. Alt ser foreløpig veldig bra ut, bortsett fra at videofilmene jeg tar henger veldig når jeg skal vise dem. Bildet henger, og lyden fortsetter.. Noen som har samme problem?

Lenke til kommentar
Nå har jeg fått meg N70, og er kjempefornøyd! Betalte 2899 på elkjøp med telenor privat + abbonoment. Alt ser foreløpig veldig bra ut, bortsett fra at videofilmene jeg tar henger veldig når jeg skal vise dem. Bildet henger, og lyden fortsetter.. Noen som har samme problem?

5013823[/snapback]

 

 

Det burde nesten fikses. Går på garanti så, Er ikke sånn på min ihvertfall...

 

 

Har sett litt på nettet.. Finnes det 2 versoner av N70? N70-1 og N70-5?

 

Veit noen hvor man kan kjøpe bæreveske til N70? Jeg tenker på CP-71 på nokia sine sider.

Og om det finnes docking stasjon til den?

Endret av Eirik-h
Lenke til kommentar

Stefaren min har en sølv/svart og jeg har en pearl/aubergine.

Det som er den store forskjellen er følelsen. Den virker mer metallisk med sølv/svart. Ikke så mye plastikk føleslse som på pearl/aubergine. De har forskjellige overflater på "ramma" rundt og bakdekselet, eller så er det nesten ingen forskjell.

Mye glattere på sølv... og en annen følelse på pearl :p

 

Du skjønner det egentlig ikke før du har følt begge samtidig :p

Lenke til kommentar

Hei! Jeg ringte Nokia ang størrelse på vedlegg på epost, begrensningen er på KUN 100Kb, det er latterlig lite og upraktisk. Det vil si at det er umulig å sende 2Mpix bilder som er en av de største nyhetene/fordelen med denne mobilen. Jeg må først koble den til en PC, også koble meg på internett, før jeg klarer å sende bilder i full størrelse og jeg har verken PC eller internet! Nokia skuffer meg enda en gang, Nokia er ledende innen mobil teknologi men når jeg betaler 4500-5000 Kr for et produkt forventer jeg liksom noe mer enn som så.

Lenke til kommentar

Er det flere som har problemer med at lyset på skjermen ikke slår seg av før etter laaang tid?

 

Hjelper ikke stille inn på instillinger på "tidsavbrudd for lys"

Uansett om jeg har den på 5 sek eller 60 sek så slår lyset seg av etter

20-30sekunder...

Er det noe jeg ikke får med meg eller er det no feil der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...