Eirik-h Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Nå har jeg hatt N70 i noen timer å den er ganske rask. Men jeg er jo vant med 3660 og 6260 så den er ihvertfall mye raskere i forhold til de. Må bare si jeg er mektig imponert over lyden i telefonen! Både i headsettet og høyttaleren på telefonen. Den er liten og kompakt Prøvde å legge over smartmovie men det funka ikke Slenger ut ett bilde tatt med N70 av Musematta mi Endret 11. oktober 2005 av Eirik-h Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Til dere andre som har N70, jeg merket nå at det medfølgte en merkelig liten kabel i esken...Hva er den til? (SE BILDE) Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Til dere andre som har N70, jeg merket nå at det medfølgte en merkelig liten kabel i esken...Hva er den til? (SE BILDE) Hvis ikke jeg tar feil, er det den "converteren" til de gamle laderne. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Til dere andre som har N70, jeg merket nå at det medfølgte en merkelig liten kabel i esken...Hva er den til? (SE BILDE) Hvis ikke jeg tar feil, er det den "converteren" til de gamle laderne. Stemmer det. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Da har jeg fått denne jeg også :-) Lenke til kommentar
Soulstripper Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Fet mobil ! Litt uvant i forhold til 6230, men du verden så mange muligheter denne har ! Gode bilder/video og lyd etter mim mening. Løp og kjøp ! Lenke til kommentar
zand Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Noen som vet hva det Cataloges programmet er? Satte inn minnekortet som fulgte med telefonen og prøvde å starte det, men kom bare til der den vil laste ned noe og så avsluttet det av seg selv. Har ikke funnet det på Nokia sine sider heller for å legge inn på det minnekortet jeg hadde fra før Lenke til kommentar
Soulstripper Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Noen som har funnet automatisk tastelås på denne telefonen ? Eller kanskje det rett og slett ikke er noe slikt... Lenke til kommentar
Dollarglis Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Noen som har funnet automatisk tastelås på denne telefonen ? Eller kanskje det rett og slett ikke er noe slikt... Detter finnes ikke på telefonen, men kan lastes ned på en side med symbianprogrammer. Hadde ett før som het keylock, det funket bra, kan stille in tid selv og sånn Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Noen som vet om butikker som har denne på lager med telenor binding? Endret 11. oktober 2005 av rontonic Lenke til kommentar
cavey Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Ser telehuset har med binding, men det blir omtrent like dyrt som andre selger det uten ab. Ring Telenor og spør om et godt tilbud, om du binder deg til ønsket telenorabonnement. Du får gjerne et gavekort, vær obs på at dette gjerne er på dyre butikker. Du kan også spørre om avslag i pris på abonnementet. Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Noen som har funnet automatisk tastelås på denne telefonen ? Eller kanskje det rett og slett ikke er noe slikt... Detter finnes ikke på telefonen, men kan lastes ned på en side med symbianprogrammer. Hadde ett før som het keylock, det funket bra, kan stille in tid selv og sånn Ganske sikker på at det er et gratis program som heter jKeylock, men google ga meg svært lite nyttig på det akkurat nå. Men da har dere i hvert fall et produktnavn å søke etter Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 http://koti.phnet.fi/jarilaak/software/jjlkeylock.html Funka fint på min gamle 6600. Det eneste som var litt dumt var at du måtte aktivere prorammet hver gang du hadde skrudd av telefonen.Ikke at det er så ofte :-) Men det er freeware og det er jo positivt Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 legger ved noen bilder jeg har har tatt. N70 ved siden av blant andre 6680 og Z520i. enoy. Lenke til kommentar
Valein Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Heisann folkens - et par spørsmål fra meg: Hvor stort minnekort kan man ha i N70? Er denne telefonen ypperlig til å holde rede på avtaler og slikt? Jeg trenger en telefon som hjelper meg til å holde rede på møter, avtaler og oppgaver i jobbsammenheng, samt bursdager og andre private viktigheter. Med andre ord: Kan N70 erstatte en Filofax/almanakk? Jeg vil helts unngå å bære med meg almanakk OG mobiltelefon... ...bør jeg heller vente på P990? Stian Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) edit: sletta Endret 12. oktober 2005 av kammiz Lenke til kommentar
Soulstripper Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Når det gjelder automatisk tastelås så fant jeg denne som fungerer perfekt for meg : http://fuse.stc.cx/autolock/ Noen som får til å benytte mp3-fil som ringetone når mp3-fila er lagret på minnekortet ? Fikk det ikke til før jeg flyttet en av mp3-filene over til telefonminnet og det er jo litt teit hvis det skal være slik ( ikke så mye lagringsplass på telefonminnet på en måte...) Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 mp3 og minnekort funker sweeet for meg Lenke til kommentar
tommo21 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg vil nå si det at i forhold til mange andre tilgjengelige mobiler på markedet for øyeblikket så er ikke videokvaliteten på N70 så verst! Et eksempel Lånt fra et annet forum! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå