SUPERJANNE Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg får min N70 i morgen og etter det du fortalte nå sir-alex gleder jeg meg om mulig enda mer...Takk for svar ! www.zedge.no masse gratis themes. laster ned rett fra din egen mobil, velg først på datan hva du vil ha. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Themes, bakgrunner osv...GRATIS til de fleste mobiler... Lenke til kommentar
4Wheel Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 TAKK for tilbake meldinger, angående å bruke de Temaer\ Themes fra min Nokia 6680 til N70 en. Da bestiller jeg meg Nokia N70, hvis noen har den på lager nå. Dere må ha en fortsatt god Mandag MVH Kjetil Lenke til kommentar
cavey Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Komplett har nå 18 på lager (silver/black). Ivory pearl/Auber: 28 stk 4.295,- + frakt Lenke til kommentar
Nico77 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Kan man bruke radioen som vekkeklokke på tlf? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Komplett har nå 18 på lager (silver/black).Ivory pearl/Auber: 28 stk 4.295,- + frakt LØP OG KJØP! Sier jeg bare Knall Bra Mobil! Verdt hver eneste krone Lenke til kommentar
3121 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Siba i Oslo på Furuset har N70 på lager, kr 4400 uten abo... Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Fikk min idag Endelig! Skal legge ut noen bilder av telefonen når jeg kan... Dette er bra av nokia ass Glad jeg kjølpte den Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Nå legger jeg ut noen Bilder av Nokia N70 Ved siden av Nokia 6680. Jeg har begge mobilene,men skal selge 6680'en. Jeg tenkte dere kunne se, får å sammenligne størrelsen osv... (bilde kvaliteten er ikke så bra, pga det er tatt med k750) 6680'en er til Venstra og N70'en til Høyre. Foran: Bak: Bak, med "kamera deksel" oppe: Må bare si jeg DIGGER designet på Nokia N70 Endret 11. oktober 2005 av sir-alex Lenke til kommentar
ct Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Lest på forumet hos Mobile-review at det er som mener at N70 virker tregere enn 6680. Noen som kan bekrefte dette, av dere som har testet begge? Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Må bare si jeg DIGGER designet på Nokia N70 Helt enig! Tusen takk for bildene. Blir nok en N70 på meg snart også. Så fort jeg finner en butikk som selger den med Privat+. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Lest på forumet hos Mobile-review at det er som mener at N70 virker tregere enn 6680. Noen som kan bekrefte dette, av dere som har testet begge? Vet ikke om den er tregere, men har isåfall hørt fra brukere her på forumet at også N70 har antydning til treghet - dessverre. Fatter ikke at Nokia kan produsere en rask Symbian. Det har enda ikke skjedd pr. dags dato. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Lest på forumet hos Mobile-review at det er som mener at N70 virker tregere enn 6680. Noen som kan bekrefte dette, av dere som har testet begge? Vet ikke om den er tregere, men har isåfall hørt fra brukere her på forumet at også N70 har antydning til treghet - dessverre. Fatter ikke at Nokia kan produsere en rask Symbian. Det har enda ikke skjedd pr. dags dato. Det som bør rettes opp, GENERELT på alle Symbian mobiler er Hastigheten. Noen ganger når man blar i galleri osv...går det Veldig tregt Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hei Sir Alex, hvilken farge av N70 har du ? Silver/black eller Ivory pearl/Auber? Hvor mye å hvor kjøpte du den. Jeg for min N70 i morgen=) Men jeg veit ikke hvilken farge jeg får, har bestilit fra Gsm.no til... der står det ikke hvillken farge det er=( håper på Silver, men jeg blir nok fornøyd uansett om de blir Ivory pearl/Auber. Gleder meg masse Til jeg endelig for den i min hule hånd !!!! Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hei Sir Alex, hvilken farge av N70 har du ? Silver/black eller Ivory pearl/Auber? Hvor mye å hvor kjøpte du den. Jeg for min N70 i morgen=) Men jeg veit ikke hvilken farge jeg får, har bestilit fra Gsm.no til... der står det ikke hvillken farge det er=( håper på Silver, men jeg blir nok fornøyd uansett om de blir Ivory pearl/Auber. Gleder meg masse Til jeg endelig for den i min hule hånd !! Du har Veldig God Grunn til å glede deg Fargen på min er pearl/Auber, jeg synes den er Ganske Fet Det er den som er på bildet. Jeg ga 3700Kr for min N70. Fikk lyst til å legge ut et videoklipp til, får å vise den Nydelig kvaliteten på Video, denne mobilen har http://z15.zupload.com/download.php?file=g...e&filepath=5996 Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Nå legger jeg ut noen Bilder av Nokia N70 Ved siden av Nokia 6680. Jeg har begge mobilene,men skal selge 6680'en.Jeg tenkte dere kunne se, får å sammenligne størrelsen osv... (bilde kvaliteten er ikke så bra, pga det er tatt med k750) 6680'en er til Venstra og N70'en til Høyre. Foran: Bak: Bak, med "kamera deksel" oppe: Må bare si jeg DIGGER designet på Nokia N70 bare meg eller fungerer ikke bildene? Endret 11. oktober 2005 av magnum_h_a Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 bare meg eller fungerer ikke bildene? Er ikke bare deg nei. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 bare meg eller fungerer ikke bildene? Er ikke bare deg nei. hmmm,fungere hos meg Hva skjer da... Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Sir Alex, høres bra ut ang det med Ivory pearl/Auber. Hvor er det du fikk tak i den så billig ? 3700kr, har ikke sett det noe sted . det billigste jeg har sett er 4319, inkl Frakt. Det er det jeg kjøpte den for. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Sir Alex, høres bra ut ang det med Ivory pearl/Auber. Hvor er det du fikk tak i den så billig ? 3700kr, har ikke sett det noe sted . det billigste jeg har sett er 4319, inkl Frakt. Det er det jeg kjøpte den for. Kjøpte den av en Privat Person. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå