Gå til innhold

Nokia N70 - erfaringer, tilgjengelighet, osv.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå legger jeg ut noen Bilder av Nokia N70 Ved siden av Nokia 6680. Jeg har begge mobilene,men skal selge 6680'en.

Jeg tenkte dere kunne se, får å sammenligne størrelsen osv... (bilde kvaliteten er ikke så bra, pga det er tatt med k750)

6680'en er til Venstra og N70'en til Høyre.

Foran:

dsc001922ph.th.jpg

Bak:

dsc001935yv.th.jpg

Bak, med "kamera deksel" oppe:

dsc001949pv.th.jpg

Må bare si jeg DIGGER designet på Nokia N70 :love::w00t:

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar
Lest på forumet hos Mobile-review at det er som mener at N70 virker tregere enn 6680.

Noen som kan bekrefte dette, av dere som har testet begge?

Vet ikke om den er tregere, men har isåfall hørt fra brukere her på forumet at også N70 har antydning til treghet - dessverre.

Fatter ikke at Nokia kan produsere en rask Symbian. Det har enda ikke skjedd pr. dags dato.

Lenke til kommentar
Lest på forumet hos Mobile-review at det er som mener at N70 virker tregere enn 6680.

Noen som kan bekrefte dette, av dere som har testet begge?

Vet ikke om den er tregere, men har isåfall hørt fra brukere her på forumet at også N70 har antydning til treghet - dessverre.

Fatter ikke at Nokia kan produsere en rask Symbian. Det har enda ikke skjedd pr. dags dato.

Det som bør rettes opp, GENERELT på alle Symbian mobiler er Hastigheten. Noen ganger når man blar i galleri osv...går det Veldig tregt :mad:

Lenke til kommentar

Hei

Sir Alex, hvilken farge av N70 har du ? Silver/black eller Ivory pearl/Auber? Hvor mye å hvor kjøpte du den. Jeg for min N70 i morgen=) Men jeg veit ikke hvilken farge jeg får, har bestilit fra Gsm.no til... der står det ikke hvillken farge det er=( håper på Silver, men jeg blir nok fornøyd uansett om de blir Ivory pearl/Auber. Gleder meg masse Til jeg endelig for den i min hule hånd :D:w00t: !!!!

Lenke til kommentar
Hei

Sir Alex, hvilken farge av N70 har du ? Silver/black eller Ivory pearl/Auber? Hvor mye å hvor kjøpte du den. Jeg for min N70 i morgen=) Men jeg veit ikke hvilken farge jeg får, har bestilit fra Gsm.no til... der står det ikke hvillken farge det er=( håper på Silver, men jeg blir nok fornøyd uansett om de blir Ivory pearl/Auber. Gleder meg masse Til jeg endelig for den i min hule hånd :D:w00t: !!

Du har Veldig God Grunn til å glede deg :w00t:

Fargen på min er pearl/Auber, jeg synes den er Ganske Fet :thumbup: Det er den som er på bildet.

Jeg ga 3700Kr for min N70.

Fikk lyst til å legge ut et videoklipp til, får å vise den Nydelig kvaliteten på Video, denne mobilen har :love:

http://z15.zupload.com/download.php?file=g...e&filepath=5996

Lenke til kommentar
Nå legger jeg ut noen Bilder av Nokia N70 Ved siden av Nokia 6680. Jeg har begge mobilene,men skal selge 6680'en.

Jeg tenkte dere kunne se, får å sammenligne størrelsen osv... (bilde kvaliteten er ikke så bra, pga det er tatt med k750)

6680'en er til Venstra og N70'en til Høyre.

Foran:

Bak:

Bak, med "kamera deksel" oppe:

Må bare si jeg DIGGER designet på Nokia N70 :love:  :w00t:

bare meg eller fungerer ikke bildene? :dontgetit:

Endret av magnum_h_a
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...