gamer73 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Altså..noen av dere som har spilt BF hver dag siden det kom ut? Tenker da self ikke på i ferien og på reiser, men hver dag dere har vært med pc'en for å spille. Med andre ord, noen her som er ekte BF-hore? Jeg tror faktisk at av alle hobbyer og ting jeg har gjort på fritiden, så har BF tatt mest av min tid. Men jeg har vel hatt en 4-5 pauser fra BF...fra en ukes tid opptil 3mnd. Nå er jeg begynt å spille det omtrent hver dag igjen-.....etter at tørsten etter å spille wow sluknet... BF er vel det eneste spillet jeg er "trofast" til... Jeg vil kanskje trekke det så langt som å si at BF (nettspilling, mini-lan, mega-lan, chat om BF) har gjort livet utrolig mye mer gøy og spennende. Ca ett år etter av BF kom ut snakket meg og en kamerat om spillet. Vi kom fram til at BF var det beste som hadde hendt oss i "dataverden"..også ble vi begge så rørt at vi kjørte en bear hug LOL! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Battlefield er avhengighetsdannende, og eg spilte det kvar dag før. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Battlefield er avhengighetsdannende, og eg spilte det kvar dag før. Ja. Og jeg spiller det fortsatt hver dag Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 " noen her som er ekte BF-hore?" Må vel egentlig svar ja til det Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Guilty as charged. Men jeg har gått igjennom litt forskjellig innenfor BF-serien: BF->BFV->BFV:PoE. Hvis jeg spiller nå så er det hovedsaklig BFV og BFV:PoE Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Selv er det mest FH som sagt..har spesiell forkjærlighet for andre verdenskrig og østfronten. Men BFV er ok det og... Jeg er vel egentlig en liten BF-hore jeg og, men kanskje ikke die-hard Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Bf-hore med nettingstrømper. Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Kjøpte begge spillene rundt april i fjor og ble raskt avhengig av 1942. Har spilt det (public) nesten daglig siden. I påvente av BF2 har jeg nå blitt medlem i en klan, så det blir enda mer spilling når det kommer. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Battlefield for alltid, har holdt mye på med FH og DC, men har hatt pause nå, spiller lite, men det er litt WoW, venter stadig på BF2 ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå