www.bob-hund.tk Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 noen som bruker zonealarm her ? den 3.0 eller den? har hørt at den krøller opp systemet..? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Jeg bruker Zonealarm V.2.6.36.2 og er veldig fornöyd! Det sier i fra om alle "uönskede" connections utenfra! veldig enkel i bruk er den ogsä! Kan bare anbefales! Lenke til kommentar
Nebu Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Jeg har brukt v.2.6 (tror jeg) kjempelenge og har nå gått over til 3.0 for en måneds tid siden. Den er helt suveren i begge versjoner, men ikke helt enkel å skjønne på alle ting. Men med litt tid skjønner man det meste og nå har jeg fått 3.0 til å gå fint. Men det stemmer at overgangen krølla tilgangen til diverse ting til å begynne med, men det var bare å sette seg inn i hva som skjedde så gikk det bra til slutt. Faktisk så har jeg fremdeles litt trøbbel med å skjønne enkelte ting jeg ikke får til på jobben (noen sære autentiseringsmetoder) men hjemme går den som smurt. På jobben har jeg foreløpig gått over til Kerio som er mye enklere å administrere men så å si like bra, i allefall inntil jeg har skjønt det jeg ennå ikke skjønner med ZA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå