Rusher Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Heisann! Etter en fuktig aften på byen, så har man klart å fikla til slik at man må trykke inn sikkerhetskoden under oppstart, og den er tydeligvis ikke 12345. Noen som har forslag til åpning av denne? Var å snakka med en butikk her, men de ville ikke ta den pga jeg ikke har kvitteringen på den, siden den ble kjøpt brukt over qxl Telefonen er en Nokia 3230. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 12345 er standard. Har du endret denne må du til en forhandler som må lese ut koden. De kan ta sseg betalt og de vil ha kvitteringen for å vite at det ikke er tyvgods Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Ja vet, det som ble problematisk siden jeg kjøpte tlf over qxl. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Kjøpte du den brukt? For da kan det være den tidligere eieren har forandret koden Jeg ville prøvd først å ta kontakt med selgeren og så gå til butikken å betale litt. Det er av slike grunner jeg ikke kjøper mobiltelefoner på Qxl og slikt Ellers kjøper jeg en god del andre ting Endret 30. mai 2005 av Slurt-is Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Stemmer, Får dra å spørre butikken pent da :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå